|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 6/3/2009 Berichten: 3 [Points]: 9 Locatie: Vlaanderen
|
Ik ben op zoek naar een "vriendin" waarmee ik af en toe eens kan afspreken. De passie is uit mijn relatie en ik hoop die ergens anders te vinden. Een geheime afspraak met respekt voor ieders privacy zou ik wel zien zitten als het klikt. Zijn er nog mensen die hier zo over denken ?
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 7/5/2009 Berichten: 26 [Points]: 50 Locatie: Vlaams-brabant.
|
coyote wrote:Ik ben op zoek naar een "vriendin" waarmee ik af en toe eens kan afspreken. De passie is uit mijn relatie en ik hoop die ergens anders te vinden. Een geheime afspraak met respekt voor ieders privacy zou ik wel zien zitten als het klikt. Zijn er nog mensen die hier zo over denken ? Hallo ; Waarom zou u vreemd willen gaan ? Waar wil je hiermee zeggen,passie is eruit ? Een geheim relatie ? Groetjes.
|
|
Lid sinds: 6/3/2009 Berichten: 3 [Points]: 9 Locatie: Vlaanderen
|
Leerling. wrote:coyote wrote:Ik ben op zoek naar een "vriendin" waarmee ik af en toe eens kan afspreken. De passie is uit mijn relatie en ik hoop die ergens anders te vinden. Een geheime afspraak met respekt voor ieders privacy zou ik wel zien zitten als het klikt. Zijn er nog mensen die hier zo over denken ? Hallo ; Waarom zou u vreemd willen gaan ? Waar wil je hiermee zeggen,passie is eruit ? Een geheim relatie ? Groetjes. Een geheime relatie = minnares de passie is eruit = mijn vrouw heeft een zeer laag libido
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 1/27/2010 Berichten: 20 [Points]: -125 Locatie: Brussel
|
Ik vind Vreemdgaan Abnormaal Het betekent eigenlijk gewoon dat je niet genoeg hebt aan je partner, Waarom trouw je dan?
Hoii :P
|
|
Lid sinds: 2/28/2010 Berichten: 1 [Points]: -91 Locatie: Antwerpen
|
en weet uw vriendin daar van of wilt ge dat allemaal achter haar rug doen? ontrouw is voor mij = misbruik van vertrouwen maken jullie zijn met 2'en in een relatie en als er een probleem is moet ge met z'n 2'en een oplossing zoeken en als het echt niet gaat moet ge misschien maar durven om alleen verder te gaan maar wat ge nu wilt doen is achterbaks en laag bij de grond, sorry heb er geen andere woorden voor het klinkt alsof ge niet veel begrip hebt voor haar situatie terwijl er waarschijnlijk wel heel wat oorzaken zijn (waar gij misschien ook wat aan kunt doen eh)
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 12/21/2009 Berichten: 23 [Points]: -71 Locatie: west-vlaanderen
|
lizake wrote:en weet uw vriendin daar van of wilt ge dat allemaal achter haar rug doen? ontrouw is voor mij = misbruik van vertrouwen maken jullie zijn met 2'en in een relatie en als er een probleem is moet ge met z'n 2'en een oplossing zoeken en als het echt niet gaat moet ge misschien maar durven om alleen verder te gaan maar wat ge nu wilt doen is achterbaks en laag bij de grond, sorry heb er geen andere woorden voor het klinkt alsof ge niet veel begrip hebt voor haar situatie terwijl er waarschijnlijk wel heel wat oorzaken zijn (waar gij misschien ook wat aan kunt doen eh) halelyuia
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
@ coyote
Hoe zou jij je voelen mocht je de rol omdraaien?
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
|
Guest |