Welkom gast! Zoeken | Actieve onderwerpen | Leden | Aanmelden | Registreren

Forum allesoverseks.be
Meisjes doen zelf voor de eerste keer vagina ontmaagd,maar hoe ? Options
vliegje
Gepost: Saturday, July 03, 2010 8:44:14 PM
Rang: Member
Groep: Member

[Points]: 87
Ik heb mij zelf ontmaagd met een vibrator penis van 18cm lang en 4cm dik.En ik vondt het heel fijn dat ik zelf de eerste was die mij ontmaagd heeft.

Zijn er nog meisjes die zich zelf hebben ontmaagd en met wat of met welk voorwerp heb jij je zelf ontmaagd ? En vondt je het fijn of niet of heb je er spijt van ?

Think
uurwerk
Gepost: Wednesday, July 07, 2010 12:56:00 AM
Rang: Advanced Member

[Points]: -1,239
hmm ik zou als je lief dit wel spijtig gevonden hebben dat je door een vibrator ontmaagd werd

Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
vliegje
Gepost: Wednesday, July 07, 2010 9:13:24 PM

[Points]: 87
Neen dat niet,want door mij zelf te ontmaagd kun je beter voelen wanneer je pijn krijgt en dan kun je stoppen en de volgend keer terug proberen enz...tot het luck + is het nog een voordeel,een jongen kan nooit gaan rond vertellen als het tussen ons uit is,ik heb haar voor de eerste keer ontmaagd enz..+ ik moet niet meer bang zijn en stress hebben voor de eerste te neuken met een jongen,zoveel voordelen zijn er met zelf ontmaagd te doen.

Think
soraya
Gepost: Thursday, July 08, 2010 3:34:02 PM
Rang: Newbie

[Points]: 36
Eh, vliegje, je kan niet echt zeggen dat je ontmaagd bent he. Je bent maagd tot je voor de eerste keer seks hebt gehad. 'Ontmaagden' is wel wat meer dan iets in je vagina te hebben gekregen. Als meisjes masturberen, met een vinger of een vibrator, of een tampon gebruiken, zijn die dan allemaal-maagd-af? Niet dus. Het is gewoon tof dat je op de een of andere manier je lichaam al beter bent aan het leren kennen. Ik zou ook niet als je een jongen tegenkomt zeggen dat je al 'ontmaagd' bent want dan krijgt die meteen een verkeerd beeld. Maar een jongen kan het wel leuk vinden dat jij al meer weet over jezelf en wat je graag hebt, waardoor je eerste keer ook toffer en gemakkelijker kan verlopen. Dus dat je geen schrik meer moet hebben voor het onbekende en de pijn enzo bij de eerste keer lijkt me wel goed. Veel fun nog met meneer de vibrator :d/
wespje
Gepost: Friday, July 09, 2010 3:21:03 PM

[Points]: 38
Ik vindt als je zegt tegen een jongen dat je nog maagd bent geen goede idee,omdat die jongen misbruik kan maken over je gevoelens enz..+ Als je later met iemand anders moest trouwen kan die jongen die je ontmaagd heeft van alles zeggen enz... tegen mij getrouwd man ? Liar

Ik vindt persoonlijk geen verschil tussen een vibrator of een echte penis die je komt ontmaagd ? Of je komt neuken ? Alleen de lichaam warmte van een echte penis voel je maar die kan mij toch geen vaginale orgasme laten krijgen en ! met een vibrator krijg ik wel een lekker vaginale orgasme mee.Dan is de keuze voor mij persoonlijk vlug gemaakt ofniet soms ? Brick wall

d'oh!
to_old
Gepost: Monday, July 12, 2010 11:55:04 AM

[Points]: 501
@ soraya

Volledig akkoord met wat je zegt het is niet omdat je maagdenvlies gescheurd is door medische onderzoeken of tampons, ... dat je geen maagd meer bent. Als jongen kan ik beamen dat ik het jammer vind als een meisje zegt dat ze al seks gehad heeft. Ik weet niet of dit bij meisjes ook zo is, denk het wel. Natuurlijk als je echt van dat meisje of die jongen houd is dit jammer maar niet beslissend voor een verdere relatie.

@ wespje

Denk niet dat als je eenmaal trouwt met de man van je leven er iemand tegen je man zal komen zeggen ik heb je vrouwtje nog ontmaagd. Het verschil is dat je de liefde bedrijft met een jongen en niet enkel beleeft zoals met een vibrator. Deze zijn goed om jezelf beter te leren kennen en verkennen. Maar een vriend(in) hebben is veel meer dan seks alleen.

grtzz ;)

Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
wespje
Gepost: Tuesday, July 13, 2010 5:56:41 PM

Als ik dan sommige ouders horen praten,dat de man thuis komt dat op het werk de ronde doen dan die werk persoon een ex-lief was van die man enz...Dan is het niet plezant voor de man te horen dat die werkpersoon je vrouw heeft geneukt en ontmaagd enz ? Silenced

d'oh!
uurwerk
Gepost: Wednesday, July 14, 2010 11:49:58 PM

[Points]: -1,239
je heb toch alleen maar sexs met mensen dat je echt vertrouwd en je later ongeveer zult kunnen vertrouwen

Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
wespje
Gepost: Sunday, July 18, 2010 4:13:04 PM

uurwerk wrote:
je heb toch alleen maar sexs met mensen dat je echt vertrouwd en je later ongeveer zult kunnen vertrouwen

kijk,je doen iets of je zeg iets tegen een persoon,maar als die persoon levenslang u vertrouwen kan bewaren is een grote ? = Wanneer je iets type op internet of doe op internet een foto bijvoorbeeld op internet plaats ! daar heb u zelf geen controlen meer over wat erna allemaal gebeurt of met je verhaal of je foto of iets anders ? Kijk altijd uit wat je zeg en doe in je leven,dat je later niet voor verrassingen komt te staan ! Shhh

d'oh!
ANNO_SEXER
Gepost: Wednesday, August 04, 2010 11:12:24 PM

[Points]: 12
vliegje wrote:
Ik heb mij zelf ontmaagd met een vibrator penis van 18cm lang en 4cm dik.En ik vondt het heel fijn dat ik zelf de eerste was die mij ontmaagd heeft.

Zijn er nog meisjes die zich zelf hebben ontmaagd en met wat of met welk voorwerp heb jij je zelf ontmaagd ? En vondt je het fijn of niet of heb je er spijt van ?

Think

Das toch jammer voor jou lief niet???
Ik zou het toffer vinden mijn lief te ontmaagden...
Ik heb n vriendin en ik wil seks, zei zegt van niet maar altijd als we tongen doet ze kei geil XD

grtjzz
cline
Gepost: Thursday, August 05, 2010 10:55:12 AM

[Points]: 81
oké: ontmaagding is wanneer je vliesje gescheurd is >> dat is medisch correct: dus je hebt jezelf 'ontmaagd'
maar ontmaagding betekent ook dat er een jongen is waarmee je voor het eerst seks hebt gehad, dus hij heeft je dan ontmaagd.

tegenwoordig gebruiken we allemaal meer de 2e definitie hoor, dus in principe ben je nog niet ontmaagd.
de jongen met wie je voor het eerst seks zal hebben zal je dan ook echt ontmaagden.
Nu, ontmaagden is een definitie die meestal persoonlijk gevormd wordt: want wnr ben je ontmaagd? als je een penis in je krijgt of wanneer je zelf ook degelijk klaargekomen bent?

in de culturen waar vrouwen maagd moeten zijn en blijven tot hun eerste man, wordt de eerste definitie gebruikt.
maar iedereen weet dat zo'n ontmaagding ook door tampons, sport (bv ballet) kan gebeuren (het vliesje scheurt namelijk)...

't verschilt van persoon tot persoon éh ;)
stef
Gepost: Tuesday, November 23, 2010 4:37:11 PM

[Points]: -188
vliegje wrote:

ik heb me ontmaagd met banaan lekker
Think
smurfbril
Gepost: Saturday, November 27, 2010 11:32:05 AM

[Points]: 30
Je ontmaagden met een banaan Anxious

Graag wat meer uitleg aub hierover.Danku. Eh?
Just Normal
Gepost: Monday, April 25, 2011 3:30:24 AM

[Points]: 10
soraya wrote:
Eh, vliegje, je kan niet echt zeggen dat je ontmaagd bent he. Je bent maagd tot je voor de eerste keer seks hebt gehad. 'Ontmaagden' is wel wat meer dan iets in je vagina te hebben gekregen. Als meisjes masturberen, met een vinger of een vibrator, of een tampon gebruiken, zijn die dan allemaal-maagd-af? Niet dus. Het is gewoon tof dat je op de een of andere manier je lichaam al beter bent aan het leren kennen. Ik zou ook niet als je een jongen tegenkomt zeggen dat je al 'ontmaagd' bent want dan krijgt die meteen een verkeerd beeld. Maar een jongen kan het wel leuk vinden dat jij al meer weet over jezelf en wat je graag hebt, waardoor je eerste keer ook toffer en gemakkelijker kan verlopen. Dus dat je geen schrik meer moet hebben voor het onbekende en de pijn enzo bij de eerste keer lijkt me wel goed. Veel fun nog met meneer de vibrator :d/
Haar maagdvlies is dan wel gebroken he!

Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
Gebruikers aanwezig in dit onderwerp
Guest

Ga naar:
Je kunt geen nieuwe berichten posten in dit forum.
Je kunt niet antwoorden op berichten in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten verwijderen in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten bewerken in dit forum.
Je kunt geen polls creëren in dit forum.
Je kunt niet stemmen op polls in dit forum.

Main Forum RSS : RSS