|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 6/26/2010 Berichten: 29 [Points]: 87 Locatie: vlaams-brabant
|
Worden jongens met een kleine penis gepest ? En hoe groot en dik is je penis dan in stijve toestaan ? Worden jongens met een grote penis gepest ? En hoe groot en dik is je penis dan in stijve toestaan
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 105 [Points]: -1,239 Locatie: west-vlaanderen
|
meestal weet je niet van je vrienden hoe groot hun lul is
dus is het moeilijk hier om op te antwoorden
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
|
Dit is vreemde,want mijn vriend staat samen met anderen jongens samen naakt onder de douche bij de voetbalclub,zwemclub enz...?
|
|
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 105 [Points]: -1,239 Locatie: west-vlaanderen
|
niet iedereen zit in een club he
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
Lid sinds: 6/6/2009 Berichten: 92 [Points]: -88 Locatie: oost-vlaandere
|
in mijn club komt het toch niet voor want dat is toch wel heel laag vindik
|
|
|
stouterd wrote:in mijn club komt het toch niet voor want dat is toch wel heel laag vindik Dan nemen jullie jongens na de wedstrijd geen douche of nemen jullie een douche met jullie onderbroek aan ?
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
wespje wrote:stouterd wrote:in mijn club komt het toch niet voor want dat is toch wel heel laag vindik Dan nemen jullie jongens na de wedstrijd geen douche of nemen jullie een douche met jullie onderbroek aan ? bij ons allemaal naakt, maar dat betekent niet dat we met iemand zn formaat gaan lachen e ;)
|
|
Lid sinds: 6/6/2009 Berichten: 92 [Points]: -88 Locatie: oost-vlaandere
|
naakt hoor, lijkt me toch logisch
|
|
Lid sinds: 7/1/2010 Berichten: 90 [Points]: 85 Locatie: In m'n boxer.
|
Tuurlijk niet, als hij klein is of groot is dat alleen jouw zaak en dat van je levenspartner. En mensen die ermee lachen, die op gelijk welke manier je pik hebben gezien, zijn vaak leugenaars. Het is heel goed mogelijk dat juist die een kleinere hebben. En met grote pikken lachen ze nit, vinden mannen juist leuk! Het is onze ijdelheid!
|
|
Lid sinds: 4/23/2011 Berichten: 2 [Points]: 12 Locatie: Oost-Vlaanderen
|
Ik heb zelf een grote piemel, en er wordt af en toe mee 'gelachen', maar niet op een slechte manier. Het is altijd eens lachen ermee, zoals 'Gelukkig dat hij niet zo groot is als de zijne' bij een bepaalde situatie en ik kan er zelf altijd mee lachen.
|
|
Lid sinds: 4/25/2011 Berichten: 90 [Points]: 10 Locatie: Wetteren
|
Hoe word je gepest om de lengte vn je penis? Loop je naakt op school messchien?
Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
|
|
|
Ja jongens met een kleine penis kunnen daarover gepest worden. Denk maar aan douchen na gym op school of douchen na het sporten.
ik ben zelf jarenlang daarmee gepest. wij moesten douchen op de lagere school. Had altijd al een kleinere maar het verschil was eerst niet groot. maar de laatste twee jaren van de lagere school ben ik er veel mee gepest. ik was toen 11 en 12 Het was vooral fysiek pesten toen. slaan, schoppen, op de grond duwen en dan over je heen plassen. mijn penis was toen in erectie hooguit 4cm. ik had verder nog niets van de pubertijd. terwijl er toen al sommige schaamhaar begonnen te krijgen en hun geslachtsdelen al wat waren begonnen met groeien. Ik was en ben toen klein en tenger ik kon me dus niet verdedigen.
mijn vrienden probeerden me altijd wel te helpen. dankzij hun heb ik het volgehouden.
Op het middelbaar moesten we weer verplicht douchen. Ik werd weer vrij snel gepest door een een jongen. en andere jongens gingen mee doen, misschien omdat ze zelf ook onzeker waren en zo de aandacht afleidden. Het was merendeels weer fysiek zoals op de lagere school. alleen nu deden ze ook dingen als mijn kleren in de gymzaal of voor de meisjeskleedkamer leggen terwijl ik aan het douchen was. In het derde jaar was het het ergst. en gingen ze dus meisjes vertellen hoe klein mijn geslachtsdelen waren. en zeiden ze dingen als dat ik man onwaardig was.
De laatste twee jaren lag ik beter in de groep en accepteerden ze het van mij. de pesters zelf waren natuurlijk ook ouder geworden en meer volwassen. ik had nu weer wat vrienden waar ik weer lol me had. en natuurlijk werd er ook toen nog wel eens om gelachen en ik lachte ook maar mee, maar werd gelukkig niet meer gepest.
Ik studeer nu en ben heel gelukkig dat ik niet meer hoef te gymen en te douchen. Ik ben echt een tegenstander van verplicht douchen. Als het douchen me niet verplicht was dan was ik nooit zo veel gepest. en had mij dus een hoop verdriet en leed bespaart gebleven.
Mijn penis is nu 6 - 7cm en groeit niet meer. Hij is altijd zo klein gebleven omdat ik een middelmatige ongevoeligheid heb voor testosteron. Ik ben daarom ook zegmaar van het jongen-meisje type. desalniettemin ben en voel ik me gewoon jongen. en ik val gewoon op meisjes. hoop ooit een leuk meisje te vinden die mij accepteert zoals ik ben.
het antwoord van dit topic is dus ja. jongens met kleine penissen kunnnen gepest worden. het zal hoop ik niet vaak gebeuren.
Mijn vraag is wat vinden jullie van verplicht douchen na gym op school?
|
|
Lid sinds: 6/6/2011 Berichten: 8 [Points]: -267 Locatie: meerle
|
Maccie wrote:Ja jongens met een kleine penis kunnen daarover gepest worden.de slechtste regel ooit Denk maar aan douchen na gym op school of douchen na het sporten.
ik ben zelf jarenlang daarmee gepest. wij moesten douchen op de lagere school. Had altijd al een kleinere maar het verschil was eerst niet groot. maar de laatste twee jaren van de lagere school ben ik er veel mee gepest. ik was toen 11 en 12 Het was vooral fysiek pesten toen. slaan, schoppen, op de grond duwen en dan over je heen plassen. mijn penis was toen in erectie hooguit 4cm. ik had verder nog niets van de pubertijd. terwijl er toen al sommige schaamhaar begonnen te krijgen en hun geslachtsdelen al wat waren begonnen met groeien. Ik was en ben toen klein en tenger ik kon me dus niet verdedigen.
mijn vrienden probeerden me altijd wel te helpen. dankzij hun heb ik het volgehouden.
Op het middelbaar moesten we weer verplicht douchen. Ik werd weer vrij snel gepest door een een jongen. en andere jongens gingen mee doen, misschien omdat ze zelf ook onzeker waren en zo de aandacht afleidden. Het was merendeels weer fysiek zoals op de lagere school. alleen nu deden ze ook dingen als mijn kleren in de gymzaal of voor de meisjeskleedkamer leggen terwijl ik aan het douchen was. In het derde jaar was het het ergst. en gingen ze dus meisjes vertellen hoe klein mijn geslachtsdelen waren. en zeiden ze dingen als dat ik man onwaardig was.
De laatste twee jaren lag ik beter in de groep en accepteerden ze het van mij. de pesters zelf waren natuurlijk ook ouder geworden en meer volwassen. ik had nu weer wat vrienden waar ik weer lol me had. en natuurlijk werd er ook toen nog wel eens om gelachen en ik lachte ook maar mee, maar werd gelukkig niet meer gepest.
Ik studeer nu en ben heel gelukkig dat ik niet meer hoef te gymen en te douchen. Ik ben echt een tegenstander van verplicht douchen. Als het douchen me niet verplicht was dan was ik nooit zo veel gepest. en had mij dus een hoop verdriet en leed bespaart gebleven.
Mijn penis is nu 6 - 7cm en groeit niet meer. Hij is altijd zo klein gebleven omdat ik een middelmatige ongevoeligheid heb voor testosteron. Ik ben daarom ook zegmaar van het jongen-meisje type. desalniettemin ben en voel ik me gewoon jongen. en ik val gewoon op meisjes. hoop ooit een leuk meisje te vinden die mij accepteert zoals ik ben.
het antwoord van dit topic is dus ja. jongens met kleine penissen kunnnen gepest worden. het zal hoop ik niet vaak gebeuren.
Mijn vraag is wat vinden jullie van verplicht douchen na gym op school?
handtekenig
|
|
|
sjoerd wrote:Maccie wrote:Ja jongens met een kleine penis kunnen daarover gepest worden.de slechtste regel ooit Denk maar aan douchen na gym op school of douchen na het sporten.
Mijn vraag is wat vinden jullie van verplicht douchen na gym op school? Wat wil je hiermee zeggen??? :p
|
|
|
Ik werd vroeger wel gepest met mijn kleine penis toen we na LO onder de douche stonden
|
|
|
Ik heb een kleine penis maar ik zorg wel dat niemand dat weet
|
|
|
Dennis2025 wrote:Ik werd vroeger wel gepest met mijn kleine penis toen we na LO onder de douche stonden wat deden of zeiden ze tegen jou?
|
|
Lid sinds: 9/21/2011 Berichten: 1 [Points]: 3 Locatie: Utrecht
|
Hi
Ik heb erectieproblemen... Wat kan ik het beste doen? Ben heel zenuwachtig als ik seks moet hebben met een meisje!
groet
Remco
|
|
|
Guest |