Welkom gast! Zoeken | Actieve onderwerpen | Leden | Aanmelden | Registreren

Forum allesoverseks.be
FORUM herleeft weer hehe Options
uurwerk
Gepost: Wednesday, July 07, 2010 1:07:06 AM
Rang: Advanced Member
Groep: Member

[Points]: -1,239
mensen dit forum begint stilletjes weer te leven dank zij ons Hoera Hoera
hopelijk krijgen we nog een paar meiden bij en blijven jullie trouw voor de nieuwe leden te kunnen helpen bij vragen

Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
to_old
Gepost: Wednesday, July 07, 2010 2:12:57 PM

[Points]: 501
Ja hopelijk zal dit forum groeien en kan iedereen die vragen, problemen, tips, ... heeft hier terecht. Dus meiden en jongens zit je met twijfels over iets laat het hier zeker even weten.
Ik probeer alvast enkele toffe onderwerpen te posten.

Even een vraag naar beheer toe van dit forum, ik merk dat er veel registraties zijn uit vreemde landen. Denk niet dat die hier zijn met goede bedoelingen. Het valt me wel op dat deze hier wel geen rommel posten wat ik alleen maar kan toejuichen.

Enkele puntjes:

Extra smilies zouden tof zijn (er is ook 1 bestaande smilie die niet werkt :d/ het gaat over deze )
We kunnen ook geen avatar invoegen? heeft dit een reden?

grtzz ;)

Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
uurwerk
Gepost: Wednesday, July 07, 2010 2:40:05 PM

[Points]: -1,239
we hadden ooit 1 met slechte bedoelingen maar ik heb dan gevraagt om hem te bannen sindsdien is alles hier rustig en die buitenlanders kunnen toch geen nederlands xD

Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
to_old
Gepost: Wednesday, July 07, 2010 3:27:10 PM

Neen inderdaad, maar meestal zijn dit geen personen ook. Het zijn computers die alle fora afgaan en alles in html bekijken. Ze registreren zich in enkele seconden en meestal volgt hun rommel zeer snel. Ik ben wat vertrouwd met phpbb fora en weet dat deze spammers op gemakkelijke wijze kunnen gestopt worden. Het verwonderd me wel dat ze hier wel registreren maar geen rommel kunnen plaatsen.

Nu als je in de ledenlijst kijkt naar de 0 posters zul je meestal een vreemd land zien, dit zijn dan ook volgens mij geen personen.

grtzz ;)

Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
Horny
Gepost: Wednesday, July 21, 2010 2:46:41 PM
Rang: Newbie

[Points]: 6
Hallo

Ik ben een nieuw lid van dit forum. Is het nieuw? Want er zijn nogal weinig leden. En ja, ik weet het, mijn nickname is zeer erg toepasselijk voor dit forum. :P
lolzzz
Gepost: Thursday, July 22, 2010 4:50:14 PM

[Points]: -544
Nope, dit is geen nieuw forum om op die vraag te antwoorden =)
Horny wrote:
Hallo

Ik ben een nieuw lid van dit forum. Is het nieuw? Want er zijn nogal weinig leden. En ja, ik weet het, mijn nickname is zeer erg toepasselijk voor dit forum. :P
to_old
Gepost: Tuesday, September 28, 2010 3:11:04 PM

Ik denk dat dit forum nood heeft aan een goede moderatie. Dagelijks een bezoekje brengen en raad proberen geven waar ze kunnen.

Ik probeer hier mijn visie op de jongeren hun vragen te geven al ben ik geen expert die van alles op de hoogte is. Ook zouden de moderators eens de gebruikers lijst moeten nagaan daar staan nu eenmaal teveel site linken die voor mij niet kunnen en erop wijzen dat we hier met spammers te maken hebben in plaats van jongeren waarvoor dit forum bedoeld is.

Dan pas zal dit forum opleven en zullen minder jongeren liever hun vragen voor zich houden.

grtzz ;)

Optimisticgirl
Gepost: Monday, January 17, 2011 1:03:11 AM
Rang: Newbie

[Points]: 21
Hallo, ik ben nieuw hier (hebben jullie waarschijnlijk al gemerkt), en heb veel vragen :)

Ik heb een vriend en het gaat wel tussen ons, maar seksueel is het niet zo het toppunt. Ik heb namelijk een boekje gekregen op school van Sensoa : "Een lief, hoe je het doet en doe je 't goed?" ... een leuke gids voor jonge vrijers ... maar niet met alle antwoorden op m'n vragen. Daarom ben ik hier :)

Ook : Weet er iemand of er een gelijkaardig boekje bestaat in het frans? M'n vriendje is frans, en kan dus geen nederlands ... toch zou ik het leuk vinden als hij het kon lezen.

Bedankt :)
Neok
Gepost: Monday, May 09, 2011 5:22:08 PM

[Points]: 47
wat zijn die punten onder je naam bij je aantal berichten en zoow?Eh? Think

ik ben niet gek! maar prettig gestoord!
blue-boy
Gepost: Monday, May 09, 2011 5:38:23 PM
Rang: Member

[Points]: -58
Neok wrote:

Die bepalen je rang....is volgens mij niet belangrijk ofzo
Neok
Gepost: Monday, May 09, 2011 9:20:29 PM

blue-boy wrote:
Neok wrote:

Die bepalen je rang....is volgens mij niet belangrijk ofzo

maar hoe krijg je ze? en hoe verlies je ze?

blue-boy
Gepost: Monday, May 09, 2011 9:30:00 PM
Rang: Member

[Points]: -58
Volgens mij krijg je 3 punten per elke post die je doet. Hoe je ze verliest weet ik niet, misschien als je langere tijd niet pos of niet ingelogd bent? In de post hierboven van mij heb ik 9 posts en 27 punten, nu 10 en 30 punten. Hierboven was ik "newbie"nu "member"....wat het verder betekent heb ik geen idee van en ik zou er niet zoveel waarde aan hechten...
Neok
Gepost: Saturday, May 14, 2011 8:07:18 PM

blue-boy wrote:
Volgens mij krijg je 3 punten per elke post die je doet. Hoe je ze verliest weet ik niet, misschien als je langere tijd niet pos of niet ingelogd bent? In de post hierboven van mij heb ik 9 posts en 27 punten, nu 10 en 30 punten. Hierboven was ik "newbie"nu "member"....wat het verder betekent heb ik geen idee van en ik zou er niet zoveel waarde aan hechten...

danke Applause

to_old
Gepost: Thursday, August 11, 2011 3:13:52 PM

Optimisticgirl wrote:
Hallo, ik ben nieuw hier (hebben jullie waarschijnlijk al gemerkt), en heb veel vragen :)

Ik heb een vriend en het gaat wel tussen ons, maar seksueel is het niet zo het toppunt. Ik heb namelijk een boekje gekregen op school van Sensoa : "Een lief, hoe je het doet en doe je 't goed?" ... een leuke gids voor jonge vrijers ... maar niet met alle antwoorden op m'n vragen. Daarom ben ik hier :)

Ook : Weet er iemand of er een gelijkaardig boekje bestaat in het frans? M'n vriendje is frans, en kan dus geen nederlands ... toch zou ik het leuk vinden als hij het kon lezen.

Bedankt :)

Welkom op dit forum Optimisticgirl,

Gaat die folder van 2003 nog steeds mee? Neem anders even contact op met:

Sensoa
Kipdorpvest 48 A
2000 Antwerpen
03/238.68.68
info@sensoa.be
www.sensoa.be

to_old
Gepost: Tuesday, August 16, 2011 3:08:45 PM

blue-boy wrote:

Het puntensysteem is iets wat de makers van dit soort fora reeds betreuren daar je vlug in het negatieve komt te staan. Dus straal negeren zou ik zeggen.

Per post krijg je inderdaad +3 punten.
Als een bericht verwijderd wordt -100 punten (ook indien je zelf je bericht verwijderd)
Als een onderwerp verwijderd wordt -150 punten.

Dit kan enkel werken als je zelf geen berichten en of onderwerpen kunt verwijderen en dan nog, beter een rep knopje dat gebruikers elkaar respect kunnen geven maar ik weet niet of deze mod voor dit forum bestaat. Maar ja ook ontwerpers van fora gaan ook soms de mist in met nutteloze zaken :D

Gebruikers aanwezig in dit onderwerp
Guest

Ga naar:
Je kunt geen nieuwe berichten posten in dit forum.
Je kunt niet antwoorden op berichten in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten verwijderen in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten bewerken in dit forum.
Je kunt geen polls creëren in dit forum.
Je kunt niet stemmen op polls in dit forum.

Main Forum RSS : RSS