|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 1/6/2010 Berichten: 7 [Points]: -361 Locatie: dendermonde
|
Is er eigenlijk iemand die zich gewoon mastrubeert in het bijzijn van zijn broer of zus of in het bijzijn van zijn ouders?
|
|
Rang: Member Groep: Member
|
ik zat ooit eens aan tafel in de keuken, mijn broer aan de andere hoek, mijn zus in de badkamer en toen heb ik het eens bij mezelf gedaan... spannend, dat wel :p maar om nu te zeggen dat ik wil betrapt worden of het zomaar in de aanwezigheid van een ouder of broer of zus zou doen.. toch liever niet :p
|
|
|
Ik heb dat ook een keer gedaan. Mijn zusje zat tegenover me aan de tafel, en mijn ouders waren weg. Dat is echt opwindent en spannend joh! En ik was een keer in mijn kamer, en dacht dat ik alleen thuis was, dus ik was daar bezig met vingeren, en toen kwam mijn zusje binnen! Ze schrok, en vroeg wat ik nou weer deed, ik zij dat ze weg moest enzo Ze is dus wel geschrokken, maar heeft er nooit iets van tegen mijn ouders gezegd. Wel verder aan mij gevraagd; maar ze zij dat ze het zelf ook doet, dus verder niets meer gebeurt
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 105 [Points]: -1,239 Locatie: west-vlaanderen
|
Spannend zeg ^^
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
|
mijn ouders zijn nudist we doen hier thuis niet echt moeilijk over zulke dingen zolang we het maar niet te vaak doen ik zit soms aan mijn kutje als ik tv zit te kijken of aan tafel huiswerk maak. Lekker ontspannen. Mijn broertje wordt wel vaker weggestuurd maar die ja die maakt ook teveel troep
|
|
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 105 [Points]: -1,239 Locatie: west-vlaanderen
|
lol n1 family
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
|
ik doe het in bijzijn van mijn man, maar da's normaal, maar ik deed het dus niet bij mn ouders of zus toen ik nog thuis woonde.
Destiny may decide who touches your life - your heart decides who touches your soul, but tequila decides who touches your body
|
|
|
ik loop thuis zo goed als altijd naakt rond, zelfs al mijn ouders thuis zijn en mijn 2 broers en zus. wij mastruberen in het bijzin van andere gezinsleden, bij ons is dit normaal. mijn ouders hebben sex in het bijzijn van ons en ik stoor me er niet aan. zelf ben ik nog maagd, maar mij oudere broer heeft al sex gehad in het bijzijn van ons. in ons gezin wordt dit maar als normaal beschouwd, maar ik weet dat dit door andere waarschijnlijk niet zo normaal is gevonden, maar erger me daar niet aan.
|
|
Lid sinds: 5/1/2011 Berichten: 4 [Points]: 18 Locatie: Turnhout
|
sweetgirl wrote:ik loop thuis zo goed als altijd naakt rond, zelfs al mijn ouders thuis zijn en mijn 2 broers en zus. wij mastruberen in het bijzin van andere gezinsleden, bij ons is dit normaal. mijn ouders hebben sex in het bijzijn van ons en ik stoor me er niet aan. zelf ben ik nog maagd, maar mij oudere broer heeft al sex gehad in het bijzijn van ons. in ons gezin wordt dit maar als normaal beschouwd, maar ik weet dat dit door andere waarschijnlijk niet zo normaal is gevonden, maar erger me daar niet aan. Ik denk dat dit best wel leuk is op sommige momenten, niet?
|
|
|
Guest |