|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
Haaii, ik ben een meisje en ik heb enkele dagen geleden met een meisje getongt ! Ik vond het fantastissch, de beste tongzoen die ik ooit heb gehad! Ik heb al veel jongens getongt en ik heb een vriendje, maar toch vond ik echt het beste... Ik denk dat ik hetero ben, maar nu weet ik het niet meer. Ik wil ook wel verder gaan als kussen en een beetje voelen bij een meisje, maar ik denk dat ik gewoon bicurious ben.
Zijn er nog mensen die hetzelfde hebben meegemaakt?
x
|
|
Lid sinds: 2/22/2010 Berichten: 3 [Points]: -88 Locatie: Antwerpen
|
dan zijt gij holebi, of lesbissche misschien. ik denk wel dat ge voor jongens en meisjes geintresseerd kunt zijn. alle ik tog ook - al heb ik een lief - ik wil wel met meisjes kussen, maar ik ben tog nog nooit verlieft op meisjes geweest, dus misschien ben ik tog niet egt lesbisch. en weet uw lief da? die van mij zout er nie mee lachen
|
|
|
pink_girl wrote:dan zijt gij holebi, of lesbissche misschien. ik denk wel dat ge voor jongens en meisjes geintresseerd kunt zijn. alle ik tog ook - al heb ik een lief - ik wil wel met meisjes kussen, maar ik ben tog nog nooit verlieft op meisjes geweest, dus misschien ben ik tog niet egt lesbisch. en weet uw lief da? die van mij zout er nie mee lachen Nee, hij weet het niet! Ik weet ook niet wat hij ervan zou denken... Ik voel me daar ook wel slecht over, al voelt het niet als bedriegen, omdat ik niet verliefd op haar ben... x
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 12/21/2009 Berichten: 5 [Points]: 39 Locatie: west-vlaanderen
|
we kennen de situatie niet waarib het kussen gebeurde dus je was mss dronken of high of...( bedoel daar nis mee he) je was wat nieuschierig en teste het uit en het veel beter mee dan dat je verwachte als je geen gevielens hebt voor het meisje is er toch niks ergs gebeurd denk ik anderts moet je eens reflecteren over je relatie en jezelf en het beste kiezen wat je zelf vind
|
|
|
anoniempje1 wrote:we kennen de situatie niet waarib het kussen gebeurde dus je was mss dronken of high of...( bedoel daar nis mee he) je was wat nieuschierig en teste het uit en het veel beter mee dan dat je verwachte als je geen gevielens hebt voor het meisje is er toch niks ergs gebeurd denk ik anderts moet je eens reflecteren over je relatie en jezelf en het beste kiezen wat je zelf vind Nou ja, ik was inderdaad dronken en high, ja ik denk ook dat het meer uit nieuwsgierig was dan uit iets anders ;)
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 12/21/2009 Berichten: 5 [Points]: 39 Locatie: west-vlaanderen
|
zie ik dnek wel dat er meer meisjes of jongens in d ie toestand zulke dingen doen gewoon uit nieuwshierigheid
|
|
|
De meeste meisjes hebben wel eens een experimentele fase. Het is aan jou om uit te zoeken of het hierbij blijft, of je dan toch misschien een holebi bent.
groetjes
|
|
|
Guest |