|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 7/6/2009 Berichten: 13 [Points]: 45 Locatie: belgië
|
wie hier kent bondage? ik vindt het wil interessant... (doe het zelf ^^) zijn er er nog mensen? of ben ik de enigste hier?
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 6/6/2009 Berichten: 92 [Points]: -88 Locatie: oost-vlaandere
|
wat is dat??
|
|
Lid sinds: 7/6/2009 Berichten: 13 [Points]: 45 Locatie: belgië
|
google it ^^ stouterd wrote:wat is dat??
|
|
Lid sinds: 1/27/2010 Berichten: 20 [Points]: -125 Locatie: Brussel
|
En wat doe je dan? O_o
Hoii :P
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
ge pakt een lang koord en ge wikkelt da heel ordelijk & strak rond uw lichaam :p rond alles dat die zowa geen kant meer opkan totdat meneer de meester em trg losmaakt, das het onderdeel dat er macht heerst over de slaaf en blablabla
aangezien da op erotische plekken wordt vastgebonden kan da wel iet geven maar ni me den deze zenne. sommigen willen nu eenmaal pijnlijke seks. sm rechter al is gezien? Oo
|
|
Lid sinds: 3/15/2010 Berichten: 10 [Points]: 30 Locatie: belgie
|
octaaf de bolle wrote:ge pakt een lang koord en ge wikkelt da heel ordelijk & strak rond uw lichaam :p rond alles dat die zowa geen kant meer opkan totdat meneer de meester em trg losmaakt, das het onderdeel dat er macht heerst over de slaaf en blablabla
aangezien da op erotische plekken wordt vastgebonden kan da wel iet geven maar ni me den deze zenne. sommigen willen nu eenmaal pijnlijke seks. sm rechter al is gezien? Oo SM is (voor mij) het vieste wat er is. elkaar pijnigen is tog niets om geil van te worden. leren pakjes , sweepjes , nog meer zweepjes nee echt niets voor mij
|
|
|
het lijkt wel pijnlijk.... doe je dat veel?
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 105 [Points]: -1,239 Locatie: west-vlaanderen
|
Da gaat me ook wel net iets te ver
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
|
Bondage(BD) is niet hetzelfde als als BDSM! In dit laatste zit pijnigen in het eerste helemaal niet.
Je kan perfect aan bondage doen zonder je partner pijn te doen. Het gaat dan om het bezit van macht, zo is het heel erg leuk bij bondage om op het ogenblik dat je partner zal klaarkomen om te stoppen. Dit soort plagen is soms om gek van te worden, maar je doet er niemand mee pijn.
Je kan op hele simpele en goedkope manier aan bondage doen, zo bestaan er zuignappen met daaraan een velcroband waarmee je iemand al vastmaken. Je hoeft dus echt geen meters touw in huis te halen noch metalen handboeien om het leuk te maken. Met een beetje verbeelding kan je hele leuke dingen doen terwijl je partner gebonden is.
groeten vanwege een ervaringsdeskundige!
|
|
|
hahahah, ja ik heb het eens gedaan met mijn vriend.. best wel grappig :p
|
|
Lid sinds: 11/19/2010 Berichten: 1 [Points]: 3 Locatie: Antwerpen
|
Doen regelmatig aan bondage... zowel ik (man) ondergaan als mijn vriendin vastbinden. Er komt idd helemaal geen pijn bij kijken, het gaat em er enkel over dat je de andere gek en echt gek kan maken zonder dat/zij iets kan weigeren. Zeker het proberen waard!
|
|
|
Guest |