|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
Wat gebeurt erbij het eerste voorschrijven van de pil bij de huisarts? Is hier gynocologisch onderzoek voor nodig, borstonderzoek?? of enkel gewicht, BD (bloeddrukcontrole) en vraagstelling medische voorgeschiedenis?
wie weet mij raad
|
|
Rang: Guest Groep: Guest
|
myio wrote:Wat gebeurt erbij het eerste voorschrijven van de pil bij de huisarts? Is hier gynocologisch onderzoek voor nodig, borstonderzoek?? of enkel gewicht, BD (bloeddrukcontrole) en vraagstelling medische voorgeschiedenis?
wie weet mij raad Gewoon bij de dokter langsgaan en die schrijft je een pil voor. Zo ging het bij mij. Enkel vreemd dat op mijn huidige pil staat dat de dokter eigenlijk een medisch onderzoek bij je moet afnemen, alvorens hij/zij het je voorschrijft.
|
|
Rang: Guest Groep: Guest
|
myio wrote:Wat gebeurt erbij het eerste voorschrijven van de pil bij de huisarts? Is hier gynocologisch onderzoek voor nodig, borstonderzoek?? of enkel gewicht, BD (bloeddrukcontrole) en vraagstelling medische voorgeschiedenis?
wie weet mij raad Gewoon bij de dokter langsgaan en die schrijft je een pil voor. Zo ging het bij mij. Enkel vreemd dat op mijn huidige pil staat dat de dokter eigenlijk een medisch onderzoek bij je moet afnemen, alvorens hij/zij het je voorschrijft.
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
Guest wrote:myio wrote:Wat gebeurt erbij het eerste voorschrijven van de pil bij de huisarts? Is hier gynocologisch onderzoek voor nodig, borstonderzoek?? of enkel gewicht, BD (bloeddrukcontrole) en vraagstelling medische voorgeschiedenis?
wie weet mij raad Gewoon bij de dokter langsgaan en die schrijft je een pil voor. Zo ging het bij mij. Enkel vreemd dat op mijn huidige pil staat dat de dokter eigenlijk een medisch onderzoek bij je moet afnemen, alvorens hij/zij het je voorschrijft. bedankt voor je uitleg, reactie zullen zien (word je dik VD pil?)
|
|
Rang: Member Groep: Member
|
er werden bij mij vragen gesteld als 'rook je?' en of je nog andere medicatie nam.
Van de pil kan je een beetje aankomen, omdat er hormonaal iets verandert in je lichaam. Maar ik heb er geen last van :) 't ligt ook aan de soort pil e..
|
|
|
Guest |