|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Volgens mij gebeurt het weinig dat meisjes zich masturberen maar voor diegene die het toch doen. Op welke manier masturbeer jij het liefste? Gewoon door vingeren of stoppen jullie van alles in jullie vagina? Wees hier wel voorzichtig mee, doe er voor alle zekerheid steeds een condoom om. Laat het ons even weten en wie weet leren jullie zaken van elkaar.
grtzz ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 9/8/2010 Berichten: 3 [Points]: -88 Locatie: Bussum
|
ik ben nog vrij jong maar mastrubeer me altijd op bed. en ik stop meestal meerdere vingers erin. dan kom ik echt heel snel
|
|
|
OT: van gespleten persoonlijkheid gesproken. Antwoorden op je eigen post
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 105 [Points]: -1,239 Locatie: west-vlaanderen
|
xd
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
Liefst met iets ertussen, meestal m'n slipje, anders is het te gevoelig. Dan fantaseer ik meestal en kom ik min. 2 x klaar.
Nu heb ik wel een vraag, ik had vroeger altijd zin in masturberen, ik deed het elke dag, maar nu is dit echt veel minder, en minder intens. Dit gebeurde al voor dat ik m'n vriendje leerde kennen, en toch ben ik minder geil dan vroeger. Is dit normaal?
|
|
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 105 [Points]: -1,239 Locatie: west-vlaanderen
|
Mensen veranderen nu éénmaal
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
|
Guest |