Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 5/14/2010 Berichten: 48 [Points]: -479 Locatie: België
|
Jow mensen Ik heb een lief al voor 2 maand en we zitten nog in de kusfase enzo En ik vraag me zo af waar meisjes graag worden aangeraakt en hoe (knijpen,nagels,...) Wel nog niet op te intieme plaatsen Ty
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 6/20/2011 Berichten: 7 [Points]: 21 Locatie: Antwerpen, België
|
Hay :)
Wat ik met mijn vriendinnetje heb gedaan, was toen ik alleen bij haar was, haar tijdens het zoenen over haar buikje gewreven, naarmate dat het vorderde heb ik haar truitje wat omhoog gedaan zodat haar buikje bloot was, en heb ik haar buikje zachtjes gezoent, dat vond ze heel erg prettig :)
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Dit verschilt van meisje tot meisje probeer eens de erogene zones dit hoeft niet tot seks te leiden het zijn gewoon plekjes die heerlijk zijn.
Gezicht: Veel vrouwen vinden het heerlijk om zachtjes gestreeld te worden langs de oogleden of wangen. Strelende bewegingen zorgen voor extra intimiteit.
Haar: De meeste vrouwen vinden het prettig om door hun haar gestreeld te worden. Velen genieten ervan als hun haar gewassen en tegelijkertijd gemasseerd wordt.
Schouders, armen en handen: Het kriebelen, strelen of masseren van de handpalmen geeft een fijne sensatie. Ook het strelen, kriebelen en masseren van de armen en schouders, kan een prettig en stimulerend effect hebben.
Mond: Je partner kussen is zeer liefdevol. Een tongkus kan eveneens voor een zekere opwinding zorgen.
Oren: Het oor is een heel erotisch plekje. Veel vrouwen vinden het bijzonder prettig als hun partner aan hun oor sabbelt.
Hals: Blazen, kussen en likken in de nek vinden velen zeer prettig.
Navel en onderbuik: Als je zachtjes kust vanaf de nek naar beneden tot de onderbuik dan kan dit voor extra spanning zorgen. Als je rondom de navel kust, streelt of likt en eventueel ronddraaiende bewegingen maakt, kan dat veel seksuele prikkeling geven.
Rug: De rug kan je strelen, masseren, kussen,… Massageolie kan hierbij gebruikt worden.
Vingers en tenen: De vingers en tenen bevatten veel zenuwuiteinden. Als je deze kust kan dit heel opwindend zijn. Alle zenuwuiteinden in de voetzool staan in verband met de rest van het lichaam.
bron:http://www.allesoverseks.be
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|