|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 5/1/2011 Berichten: 4 [Points]: 18 Locatie: Turnhout
|
Hej,
Ik ben een jongen en als ik op een feestje of op straat door heb dat een meisje naar mij zit te kijken, kijk ik altijd weg. Ik durf dan nooit naar haar te gaan om iets te zeggen... Overlaatst had ik het zelfs met een meisje van bij mij op school.
Heeft er iemand tips ofzo
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 5/8/2011 Berichten: 39 [Points]: 47 Locatie: Nederland
|
ben zelf ook geen "lady killer" maar als ze je aankijkt kan je gewoon terug kijken(als je da wil) ( al vergt dit soms veel wilskracht  )
ik ben niet gek! maar prettig gestoord!
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
En nie vergete te glimlachen. Als ze dan teruglacht, kan je ermee gaan praten en maar hopen dat haar lachen geen uitlachen was.
Destiny may decide who touches your life - your heart decides who touches your soul, but tequila decides who touches your body
|
|
Lid sinds: 5/1/2011 Berichten: 4 [Points]: 18 Locatie: Turnhout
|
Haha,, een goede tip denk ik en idd hopen.. :) Bieke wrote:En nie vergete te glimlachen. Als ze dan teruglacht, kan je ermee gaan praten en maar hopen dat haar lachen geen uitlachen was.
|
|
Lid sinds: 6/6/2011 Berichten: 8 [Points]: -267 Locatie: meerle
|
petetrules wrote:Haha,, een goede tip denk ik en idd hopen.. :) Bieke wrote:En nie vergete te glimlachen. Als ze dan teruglacht, kan je ermee gaan praten en maar hopen dat haar lachen geen uitlachen was. ik kijk dan meestal gek terug en dan moeten de meeste lachen dan komen ze soms naar me toe ik ben ook altijd nerveus of ze me dan wel leuk vinddus dan blijf ik staan ik lach nog wat naar haar en als ze komt heb je geluk dan weet je dat ze je leuk vind
handtekenig
|
|
|
Ga gewoon praten met die persoon. In het begin moet je gewoon redeneren dat je er vrienden mee wilt worden. achteraf kan het nog altijd meer worden . Maar wil je een relatie langer dan enkele weken behouden kan je al best vrienden zijn.
|
|
|
Guest |