|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Jongens willen heel graag een grote penis hebben ? Maar waarom willen jongens zo graag een grote penis hebben ? Ben je nu ook tevreden over de lengte en dikte van je penis ? En hoe lang + hoe dik is je penis nu als die penis van jou stijf staat ?
|
|
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 103 [Points]: -1,439 Locatie: west-vlaanderen
|
omdat ze denken dat vrouwen da liever hebben
(dejavu moment)
En de mijne mocht wel een 2 cm grooter zijn xD
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
|
waarom wil je 2 cm grote penis hebben ? Hoe groot en dik is nu je penis?
|
|
|
Uit onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de penis bij volwassen mannen ongeveer 14,3 centimeter is in erectie.
Een penislengte van 11 t/m 21 cm in erectie wordt als normaal beschouwd. Kleiner dan 10 cm komt maar bij 1 op de 5000 mannen voor volgens vele onderzoeken. Groter dan 22 cm komt slechts bij 1 op de 10.000 mannen voor.
Zelf heb ik geen behoefte om een meetlat tegen mijn penis te houden dus zou niet weten hoe lang hij is. Daarbij geeft een lange penis niet meer genot aan de meiden hoor. Dus waarom willen jongens een grote penis? Media, is hier de grote boosdoener in heel het verhaal. Tieners zijn gemakkelijk manipuleerbaar en daar spelen ze ook op in.
grtzz ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
|
mijn penis is in erectie +- 14 cm de dikte heb ik nog nooit gemeten
|
|
|
to_old wrote:Uit onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de penis bij volwassen mannen ongeveer 14,3 centimeter is in erectie.
Een penislengte van 11 t/m 21 cm in erectie wordt als normaal beschouwd. Kleiner dan 10 cm komt maar bij 1 op de 5000 mannen voor volgens vele onderzoeken. Groter dan 22 cm komt slechts bij 1 op de 10.000 mannen voor.
Zelf heb ik geen behoefte om een meetlat tegen mijn penis te houden dus zou niet weten hoe lang hij is. Daarbij geeft een lange penis niet meer genot aan de meiden hoor. Dus waarom willen jongens een grote penis? Media, is hier de grote boosdoener in heel het verhaal. Tieners zijn gemakkelijk manipuleerbaar en daar spelen ze ook op in.
grtzz ;) Dit is vreemd,want normaal gezien heeft een jongen zijn penis eens gemeten ?
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
ben er zeer tevreden mee, moestk er iets aan veranderen mocht ie iets dikker zijn, mrjah ;)
|
|
Lid sinds: 6/6/2009 Berichten: 90 [Points]: -288 Locatie: oost-vlaandere
|
kbn tevreden met zowel de vorm lengte als dikte van mijn penis
17cm lang en 14cm omtrek
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 7/29/2010 Berichten: 13 [Points]: -52 Locatie: In mijn boxers
|
Ik ben tevreden hoor :) Althans, van mij mag hij wel een cm of 2 kleiner... In een erectie is hij 30cm lang 18cm omtrek.
|
|
|
30 cm lang en ja ik ben de paus das onmogelijk my friend
|
|
|
uurwerk wrote:30 cm lang en ja ik ben de paus das onmogelijk my friend wat hij zegt
|
|
|
wespje wrote:Dit is vreemd,want normaal gezien heeft een jongen zijn penis eens gemeten ? Noem mij gerust maar vreemd dan want ik heb hem echt nog niet gemeten, en zal dat ook niet doen hij ziet er normaal uit. @ Horny-Dude Er bestaan misschien wel personen die dit hebben, of jij die persoon bent vraag ik me ook af
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Lid sinds: 7/1/2010 Berichten: 90 [Points]: 85 Locatie: In m'n boxer.
|
Om te masturberen met onze 2 handen (: Wat ik al kan ^^
|
|
|
jongens willen een grote penis hebben omdat het een soort status heeft, een grotere penis hebben dan andere jongens. en jongens willen dat natuurlijk ook om indruk te maken op de vrouwen en voor de sex.
bij die van mij zou ik nog minimaal het dubbele er bij willen hebben.
|
|
|
Ik ben er ook wel tevreden over! Hij is in erectie zo'n 14 cm
|
|
Lid sinds: 4/25/2011 Berichten: 87 [Points]: -90 Locatie: Wetteren
|
Op dit moment ben ik heel blij met de lengte van mijn penis! Ik ben 12 jaar en mijn penis heeft nu de lengte van 11cm, maar daar kan nog verandering in komen.
Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
|
|
Lid sinds: 10/23/2011 Berichten: 1 [Points]: 3 Locatie: belgie
|
om beter te laten zien aan de meisjes :p
|
|
Rang: Member Groep: Member
|
ben niet tevreden, ik vind mijn penis te klein:
slap: diameter 3.0cm omtrek 9.0cm lengte 10.5cm
stijf: diameter 4.0cm omtrek 10.0cm lengte 15.5cm
|
|
|
hoe moet je dat meten? http://www.allesoverseks.be/cms/topic-van-de-week/de-grootte-van-de-penis.aspx"Om de lengte van je penis te meten, moet je van aan de bovenkant (aan de buik) tot aan de eikel meten." hier staat 'van buik tot eikel', is dat tot het topje van de eikel of pas waar de eikel begint? anders is de mijne nog kleiner dan gedacht :s 13,5 cm erectie eikel meegerekend
|
|
|
het topje ;)
|
|
|
Guest |