|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 8/5/2011 Berichten: 6 [Points]: -79 Locatie: Ergens
|
Ik ben een jongen van 14 met een vriendin. We hebben al 1jaar een relatie. Zij is al klaar voor seks. Ik ook maar dat weet zij niet, ik heb namelijk nogal een kleine penis, daarom zeg ik maar dat ik er niet klaar voor ben maar ik wil het eigenlijk wel. Dus mijn vraag: hoe reageren jullie op kleine piemels? Vertellen jullie het door? Antwoord gewoon eerlijk (;
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 12/2/2010 Berichten: 59 [Points]: -181 Locatie: belgie
|
Hey,
je bent pas 14 er zijn jonges van 14 die nog geen eens schaamhaar en sperma hebben. Wees blij dat je er al klaar voor bent van de lengte zal je meisje niets zeggen hoor ;) Hoelang is ie? als ie tussen de 14 en 17cm is ie normaal.
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 9/3/2011 Berichten: 15 [Points]: -22 Locatie: Belgie?
|
Yo!
Mij en men vrieden boeit het echt niet :P We maken we er wel is een lachertje over, 'Hij met zen pinkie!' Maar nooit echt serieus pesten, iedereen heeft andere lengte. Verschil moet er zijn. En ik ken jouw vriendin niet maar ik denk dat jij het beste weet hoe zei zal reageren.
En je moet niet zo bang zijn voor andere hun reactie. Er is niks om voor je te schamen ;)
grtz
|
|
Lid sinds: 9/3/2011 Berichten: 15 [Points]: -22 Locatie: Belgie?
|
Ooow.. haha je zoekt wars reacties van girls?
|
|
Lid sinds: 11/5/2011 Berichten: 24 [Points]: 72 Locatie: Dendermonde
|
Mijn vriend zijn zwaard is ook niet echt van de grootste, zeg maar. Maar dat kan me absoluut niks schelen, een kleine piemel is minder pijnlijk dan een grote piemel voor de vrouw! + denk je dat ze zo hard op de grootte van je penis zal letten bij de eerste keer? Nee hoor, ze heeft wel andere dingen aan haar hoofd dan te denken 'Hmm hoe groot zou hij zijn?'
Wat ik niet snap, jij en je vriendin zijn klaar voor seks, maar ze heeft je piemel nog nooit gezien? Hebben jullie dan nog niks van blowjobs of handjobs gedaan? Of samen douchen, gaan zwemmen?
En voor de laatste keer: maak je geen zorgen! Een kleinere piemel heeft meer voordelen dan een gigantisch object! Succes!
toedels!
|
|
|
Guest |