|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 5/14/2010 Berichten: 48 [Points]: -479 Locatie: België
|
stouterd wrote:ach!le wrote:Pijpen is egt geil, ik ben een jongen en heb mezelf wel eens laten pijpen, dat is lekker, maar iemand anders pijpen is ook niet mis, dat is egt lekker  wij doen het altijd met alle jongens die lang in de kleedkamer blijven , dan wagten we tot alle nerds weg zijn en dan beuken we er tegenan, is de leraar ook al weg,btw welke sport doe jij? en gwoon met al die kerels tegelijk?? jaloers?
|
|
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 103 [Points]: -1,439 Locatie: west-vlaanderen
|
Geen ruzie maken he jongens xD
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
Lid sinds: 6/16/2010 Berichten: 40 [Points]: -508 Locatie: Belgieeeeee
|
haha, rustig maar ;)
Liefde klinkt zooo mooi, maar wat is liefde? Is liefde misschien het vrijen?
|
|
Lid sinds: 6/6/2009 Berichten: 90 [Points]: -288 Locatie: oost-vlaandere
|
Shy wrote:stouterd wrote:ach!le wrote:Pijpen is egt geil, ik ben een jongen en heb mezelf wel eens laten pijpen, dat is lekker, maar iemand anders pijpen is ook niet mis, dat is egt lekker  wij doen het altijd met alle jongens die lang in de kleedkamer blijven , dan wagten we tot alle nerds weg zijn en dan beuken we er tegenan, is de leraar ook al weg,btw welke sport doe jij? en gwoon met al die kerels tegelijk?? jaloers? jaloers?? nee, gwn nieuwsgierig, dit forum dient om ervaringe uit te wissele hee....
|
|
Lid sinds: 6/16/2010 Berichten: 40 [Points]: -508 Locatie: Belgieeeeee
|
:p
Liefde klinkt zooo mooi, maar wat is liefde? Is liefde misschien het vrijen?
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 7/29/2010 Berichten: 13 [Points]: -52 Locatie: In mijn boxers
|
Mijn vriendin pijpt mij vaak en als het uit is soms mijn beste vriend, ik kom vaak klaar in de mond maar ze slikken het lekker door en ze vinden het erg fijn. Ik ben een keer samen met mijn vriendin naar Engeland gegaan met het vliegtuig en ik ging naar de WC en zij kwam ook en ze pijpte me in het hokje, ze pijpt mij graag en vaak waar dan ook xD
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 7/6/2010 Berichten: 4 [Points]: 12 Locatie: Oost-Vlaanderen
|
ik pijp graag mijn vriend, maar slikken doe ik niet, ik vind het echt vies! en zeker niet met een condoom, dan zit die vuile latexsmaak in je mond. liever puur natuur !
|
|
Lid sinds: 7/6/2010 Berichten: 4 [Points]: 12 Locatie: Oost-Vlaanderen
|
stouterd wrote:Shy wrote:stouterd wrote:ach!le wrote:Pijpen is egt geil, ik ben een jongen en heb mezelf wel eens laten pijpen, dat is lekker, maar iemand anders pijpen is ook niet mis, dat is egt lekker  wij doen het altijd met alle jongens die lang in de kleedkamer blijven , dan wagten we tot alle nerds weg zijn en dan beuken we er tegenan, is de leraar ook al weg,btw welke sport doe jij? en gwoon met al die kerels tegelijk?? jaloers? jaloers?? nee, gwn nieuwsgierig, dit forum dient om ervaringe uit te wissele hee.... ik ben ook wel nieuwsgierig !
|
|
Lid sinds: 8/19/2010 Berichten: 20 [Points]: -37 Locatie: België
|
Ik vindt het niet erg mijn vriend te pijpen... Het is geweldig om te zien hoe hij ervan geniet en hoe hij zijn benen aanhoudend beweegt van genot.
De smaak is ook niet echt een probleem. Heb een paar keer gehad dat k me er niet goed van voelde in het begin, nu proef ik het zelfs amper. Ik merk enkel aan zijn gedragingen dat hij al gekomen is of niet. Blijkbaar bestaat er zo iets als gewenning?
|
|
|
Pijpen is heerlijk vindt ik, alleen is mijn vriend nog nooit klaargekomen tijdens het pijpen
|
|
Lid sinds: 2/14/2011 Berichten: 13 [Points]: -131 Locatie: antwerpen
|
pijpen is tof . vooral met een comdoom met een lekker smaakje . want het slikken van zaad is zo vies .
|
|
|
ik vind pijpen juist heel leuk en vooral het slikken, ik doe niets liever
|
|
Lid sinds: 11/5/2011 Berichten: 24 [Points]: 72 Locatie: Dendermonde
|
Op zich geen probleem mee, hoor! Na 14 maanden relatie mag dit wel vind ik wel. Mijn vriend geniet zich kapot en ja, ik slik zijn sperma door. Ik ben zijn eerste en hij ook die van mij, en we hebben geen ziektes, dus zonder condoom pijpen vind ik wel oke. Het is ook persoonlijker.
Het liefst doen we 69, dan genieten we allebei tegelijkertijd:')
toedels!
|
|
Lid sinds: 2/11/2012 Berichten: 13 [Points]: -296 Locatie: thuis, Voorschoten, Nederland
|
wie kan hier zichzelf pijpen. Als je het kan geef dan een paar tips
|
|
Rang: Member Groep:
Lid sinds: 2/9/2012 Berichten: 0 [Points]: -920 Locatie: houthulst (west-vlaanderen)
|
ik kan mezelf niet pijpen :s, Ik ben een zou graag eens iemand pijpen, als er iemand geïnteresseerd is van rond de streek van diksmuide, contact me! your.expect@gmail.com
contacteer me: your.expect@gmail.com
|
|
|
Guest |