|
|
Rang: Member Groep: Member
|
wespje wrote:En mastrubeert je dan met licht aan of uit als je vriend naast je ligt in het bed. :d/ welja, ik heb liever dat het donker is :p voor mij is het nog altijd iets anders dan seks, je doet het namelijk alleen maar toch ligt er iemand naast je... en die gedachte zorgt ervoor dat ik liever heb dat het donker is...
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
vliegje wrote:dat is nu juist het probleem,mijn kussen kan ik niet vast houden en is veel te zacht terwijlen probeerde ik een orgasme te krjgen enz...? Wie kan mij helpen hoe ik het juist moet doen ? Ja, ik heb dat probleem ook.. Ik voel wel opwinding enzo, maar het kussen is te zacht waardoor opeens die opwinding afgebroken wordt en een orgasme niet meer lukt..
|
|
Lid sinds: 8/19/2010 Berichten: 20 [Points]: -37 Locatie: België
|
Leerling. wrote:Waarom masturbeer veel getrouwde vrouwen bijna nooit ? En hebben bijna veel getrouwde vrouwen nooit zin in seks ? Groetjes. Ik ben nu niet getrouwd maar heb wel een vaste relatie. Ik masturbeer niet omdat ik me dan schuldig voel tegenover mijn vriend. Ik vind dat net hetzelfde als zeggen dat hij me niet genoeg kan geven. En ook al is dat zo, toch voelt het erg aan en als je te veel na begint te denken tijdens het masturberen is er ook niks aan...
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
@ Lahja
Mocht ik van jou zijn zou ik naar aanleiding van een ander bericht van je het toch uitproberen. Ook al heb je een vaste relatie het is enkel door masturbatie dat je je eigen lichaam voor 100% beter leert kennen. Ik denk dat dit eerder jouw visie is dan deze van je vriend. Er zijn zelfs jongens die het best geil vinden om hun vriendin of in het geval van dit onderwerp mannen die hun vrouw zien masturberen. Het kan een soort voorspel zijn zoals strippen voor je vriend.
Het kan natuurlijk zijn dat je vriend hier een andere visie op heeft al zou me dit sterk verwonderen.
grtzz ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Lid sinds: 9/8/2010 Berichten: 3 [Points]: -88 Locatie: Bussum
|
heeey ik hoor dat jullie meiden eigenlijk nooit echt jullie vingers erin doen? ik vind het echt onwijs lekker als ik meerdere vingers gebruik. doet ook helemaal geen pijn
|
|
|
ik masturber me 2-3 keer per dag dus rond 20 keer per week en ik masturbeerme gwn met alles, het maakt niet uit wat, zolang er maar iets in mijn kut zit :$ ^^
|
|
Lid sinds: 2/28/2009 Berichten: 34 [Points]: -547 Locatie: oost-vlaanderen
|
sweetgirl wrote:ik masturber me 2-3 keer per dag dus rond 20 keer per week en ik masturbeerme gwn met alles, het maakt niet uit wat, zolang er maar iets in mijn kut zit :$ ^^ geil :$
|
|
Lid sinds: 4/3/2011 Berichten: 4 [Points]: -85 Locatie: Nederland (+31)
|
Ik ben 13 en ik streel mijn clitoris en ik doe het zowat elke dag maar ik weet niet echt wat lekker is en wat voor voorwerpen ik moet gebruiken ik gebruik altijd een pen en ga op mijn rug liggen en mijn benen omhoog en dat is wel lekker maar hebben jullie misschien nog iets waar ik mijn clitoris kan strelen en waar ik dan ook geil van word ???
|
|
Lid sinds: 4/3/2011 Berichten: 4 [Points]: -85 Locatie: Nederland (+31)
|
itsme wrote:heeey ik hoor dat jullie meiden eigenlijk nooit echt jullie vingers erin doen? ik vind het echt onwijs lekker als ik meerdere vingers gebruik. doet ook helemaal geen pijn Heeyy bij mij doen vingers wel pijn daarom streel ik alleen mijn clitoris
|
|
Lid sinds: 4/14/2011 Berichten: 13 [Points]: -58 Locatie: nederland
|
esmeetje13 wrote:Ik ben 13 en ik streel mijn clitoris en ik doe het zowat elke dag maar ik weet niet echt wat lekker is en wat voor voorwerpen ik moet gebruiken ik gebruik altijd een pen en ga op mijn rug liggen en mijn benen omhoog en dat is wel lekker maar hebben jullie misschien nog iets waar ik mijn clitoris kan strelen en waar ik dan ook geil van word ???
Met de achterkant van een electrische tandenborstel kan je je klitje heerlijk verwennen...
|
|
Lid sinds: 4/25/2011 Berichten: 87 [Points]: -90 Locatie: Wetteren
|
kipkekoe wrote:sexybitch wrote:ik mastrubeer echt enorm veel! zeker 1 of 2 keer per dag! ik doe het altijd me een kussen of met men arm tussen mijn benen--->zalig! ik doe het elke dag 2 of 3 keer ik doe het ook vaak met een kussen of met mijn armen tussen mijn benen doe soms ook vingeren--->Zalig maar ik zit nog op school ben niet oud.. vaak ga ik in de pauze we hebben een wc die bijna nooit wordt gebruikt en daar zit ik dan met mijn benen wijd en als er dan iemand komt stop ik tot zij weg is en dan vinger ik me weer verder heerlijk Hoe oud ben je dan kipkekoe? grtjs Just Normal
Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
|
|
Lid sinds: 12/2/2010 Berichten: 59 [Points]: -181 Locatie: belgie
|
Just Normal wrote:kipkekoe wrote:sexybitch wrote:ik mastrubeer echt enorm veel! zeker 1 of 2 keer per dag! ik doe het altijd me een kussen of met men arm tussen mijn benen--->zalig! ik doe het elke dag 2 of 3 keer ik doe het ook vaak met een kussen of met mijn armen tussen mijn benen doe soms ook vingeren--->Zalig maar ik zit nog op school ben niet oud.. vaak ga ik in de pauze we hebben een wc die bijna nooit wordt gebruikt en daar zit ik dan met mijn benen wijd en als er dan iemand komt stop ik tot zij weg is en dan vinger ik me weer verder heerlijk Hoe oud ben je dan kipkekoe? grtjs Just Normal Lekker geil, dames
|
|
|
esmeetje13 wrote:Ik ben 13 en ik streel mijn clitoris en ik doe het zowat elke dag maar ik weet niet echt wat lekker is en wat voor voorwerpen ik moet gebruiken ik gebruik altijd een pen en ga op mijn rug liggen en mijn benen omhoog en dat is wel lekker maar hebben jullie misschien nog iets waar ik mijn clitoris kan strelen en waar ik dan ook geil van word ???
Zorg er gewoon voor dat je op je gemak ligt is dat voor jou met je benen omhoog dan is dat zo. Heb je het al geprobeerd men je vinger? Lijkt me toch iets minder hard en kil? Juist zorgen dat alles goed vochtig is en goed glijd. Doen vingers in je vagina pijn dan moet je dit niet doen, doe enkel de zaken die je prettig vindt. sweetgirl wrote:ik masturber me 2-3 keer per dag dus rond 20 keer per week en ik masturbeerme gwn met alles, het maakt niet uit wat, zolang er maar iets in mijn kut zit :$ ^^ Leuk dat je er zo van geniet maar ik zou toch oppassen met zulke zaken om geen infectie op te lopen. Wil je echt experimenteren met alles doe er dan steeds een nieuw condoom over zo blijft het toch iets minder risicovol. grtzz ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Lid sinds: 4/25/2009 Berichten: 11 [Points]: -158 Locatie: Gent
|
Samen met mn vriendin in bed terwijl zij vingert en ik aftrek. Gebeurt zo'n 2 of 3 keer maand. Vinden we beiden geil door de afwisseling. Nadat mn zaad eruit is, is zij nog bezig en duurt wel wat langer eer ze klaar komt. Het zien is een genot voor mij.
|
|
Lid sinds: 4/13/2012 Berichten: 3 [Points]: 9 Locatie: Tongeren
|
Hier verschilt het ook, soms een week niet , soms 4-5x per week of zelfs elke dag . Ik heb nochtans een vriend, maar hij heeft niet veel nood aan seks.. soms een maand niet ofzo, en dat kan ik echt niet. Dan doe ik het maar zelf haha We hebben er al over gepraat, maar hij zegt dan : tja we zijn nu langer samen, en dan is het normaal dat je het niet meer zo vaak doet. Ja hallo ;/ , dat maakt niet uit , ik blijf iedere dag zin hebben hoor!
|
|
|
Guest |