|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 4/20/2010 Berichten: 4 [Points]: -85 Locatie: meerbeke
|
IK DRAAG REGELMATIG TIJDENS DE SEX MET MIJN VRIENDIN HAAR NYLONS MET JARTELLES EN DAAR WE DEZELFDE SCHOENMAAT HEBBEN DRAAG IK DAN OOK HAAR HOGE HAKKEN TIJDENS DE SEXPARTIJEN , ja ik heb een ruimdenkende vriendin en ik voel me zo opgewonden als ik al die vrouwenspulletjes draag tijdens de daad ik zou graag weten of er nog mannen of jonge gasten zijn die dit tesamen met hun vriendin kunnen beleven om wat gedachten uit te wisselen groetjes nylonkiller
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 7/1/2010 Berichten: 90 [Points]: 85 Locatie: In m'n boxer.
|
Je hebt dus een kledijfetish. Nee, ik vind het maar eng en ook zeer nichterig.
|
|
Lid sinds: 11/4/2010 Berichten: 1 [Points]: 3 Locatie: Oost-Vlaanderen
|
Ik draag bijna alle dagen panty's,nylons,overknees en hold-ups en mijn vrouw vindt dat lekker en zeker als ik en ook zij ze aantrekt om te sexen.Is lekker zacht tussen de benen.Groetjes
|
|
Rang: Member Groep: Member
|
nylonkiller wrote:IK DRAAG REGELMATIG TIJDENS DE SEX MET MIJN VRIENDIN HAAR NYLONS MET JARTELLES EN DAAR WE DEZELFDE SCHOENMAAT HEBBEN DRAAG IK DAN OOK HAAR HOGE HAKKEN TIJDENS DE SEXPARTIJEN , ja ik heb een ruimdenkende vriendin en ik voel me zo opgewonden als ik al die vrouwenspulletjes draag tijdens de daad ik zou graag weten of er nog mannen of jonge gasten zijn die dit tesamen met hun vriendin kunnen beleven om wat gedachten uit te wisselen groetjes nylonkiller hah oke ter is een verschil tussen openminded zijn en homo zijn en het ni beseffen vind ik :p shit ik dacht da ik openminded was ma moest ne gast ooit vrage magk uw hakke aandoen zouk zegge shit wa ebk nu binneghaald
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 7/1/2010 Berichten: 90 [Points]: 85 Locatie: In m'n boxer.
|
jolien wrote:nylonkiller wrote:IK DRAAG REGELMATIG TIJDENS DE SEX MET MIJN VRIENDIN HAAR NYLONS MET JARTELLES EN DAAR WE DEZELFDE SCHOENMAAT HEBBEN DRAAG IK DAN OOK HAAR HOGE HAKKEN TIJDENS DE SEXPARTIJEN , ja ik heb een ruimdenkende vriendin en ik voel me zo opgewonden als ik al die vrouwenspulletjes draag tijdens de daad ik zou graag weten of er nog mannen of jonge gasten zijn die dit tesamen met hun vriendin kunnen beleven om wat gedachten uit te wisselen groetjes nylonkiller hah oke ter is een verschil tussen openminded zijn en homo zijn en het ni beseffen vind ik :p shit ik dacht da ik openminded was ma moest ne gast ooit vrage magk uw hakke aandoen zouk zegge shit wa ebk nu binneghaald Haha groot gelijk! (:
|
|
Lid sinds: 1/20/2011 Berichten: 5 [Points]: 18 Locatie: school
|
nylonkiller wrote:IK DRAAG REGELMATIG TIJDENS DE SEX MET MIJN VRIENDIN HAAR NYLONS MET JARTELLES EN DAAR WE DEZELFDE SCHOENMAAT HEBBEN DRAAG IK DAN OOK HAAR HOGE HAKKEN TIJDENS DE SEXPARTIJEN , ja ik heb een ruimdenkende vriendin en ik voel me zo opgewonden als ik al die vrouwenspulletjes draag tijdens de daad ik zou graag weten of er nog mannen of jonge gasten zijn die dit tesamen met hun vriendin kunnen beleven om wat gedachten uit te wisselen groetjes nylonkiller ZOOOOOOOOOOOOOOOOO HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET, kword helemaal zot van u idee kga het zeker ook is proberen GEILERD!!
|
|
Lid sinds: 11/21/2011 Berichten: 1 [Points]: 3 Locatie: Duitsland
|
Hallo Ik draag heel graag nylons en wordt er ook lekker geil van. Met mijn vriendin genieten we het samen nylons te dragen. Zij stimuleert mij daar in en wordt er ook heel opgewonden van als ik ze aan heb. Als ik alleen ben draag ik veelal nylons en dat geeft een heel goed gevoel. Een aanrader voor vele mannen. Veeeeel plezier daarbij. mausilein1952
|
|
|
Guest |