Welkom gast! Zoeken | Actieve onderwerpen | Leden | Aanmelden | Registreren

Forum allesoverseks.be
welke mannen dragen wel eens nylons tijdens het sexen ?? Options
nylonkiller
Gepost: Tuesday, April 20, 2010 10:59:30 AM
Rang: Newbie
Groep: Member

[Points]: -85
IK DRAAG REGELMATIG TIJDENS DE SEX MET MIJN VRIENDIN HAAR NYLONS MET JARTELLES EN DAAR WE DEZELFDE SCHOENMAAT HEBBEN DRAAG IK DAN OOK HAAR HOGE HAKKEN TIJDENS DE SEXPARTIJEN , ja ik heb een ruimdenkende vriendin en ik voel me zo opgewonden als ik al die vrouwenspulletjes draag tijdens de daad
ik zou graag weten of er nog mannen of jonge gasten zijn die dit tesamen met hun vriendin kunnen beleven om wat gedachten uit te wisselen
groetjes nylonkiller
Rukkergast
Gepost: Friday, July 02, 2010 12:06:52 AM
Rang: Advanced Member

[Points]: 85
Je hebt dus een kledijfetish. Nee, ik vind het maar eng en ook zeer nichterig.
Pantybeerke
Gepost: Thursday, November 04, 2010 9:35:37 AM

[Points]: 3
Ik draag bijna alle dagen panty's,nylons,overknees en hold-ups en mijn vrouw vindt dat lekker en zeker als ik en ook zij ze aantrekt om te sexen.Is lekker zacht tussen de benen.Groetjes
jolien
Gepost: Friday, November 12, 2010 11:27:18 PM
Rang: Member

[Points]: 33
nylonkiller wrote:
IK DRAAG REGELMATIG TIJDENS DE SEX MET MIJN VRIENDIN HAAR NYLONS MET JARTELLES EN DAAR WE DEZELFDE SCHOENMAAT HEBBEN DRAAG IK DAN OOK HAAR HOGE HAKKEN TIJDENS DE SEXPARTIJEN , ja ik heb een ruimdenkende vriendin en ik voel me zo opgewonden als ik al die vrouwenspulletjes draag tijdens de daad
ik zou graag weten of er nog mannen of jonge gasten zijn die dit tesamen met hun vriendin kunnen beleven om wat gedachten uit te wisselen
groetjes nylonkiller

hah oke ter is een verschil tussen openminded zijn en homo zijn en het ni beseffen vind ik :p
shit ik dacht da ik openminded was ma moest ne gast ooit vrage magk uw hakke aandoen zouk zegge shit wa ebk nu binneghaald
Rukkergast
Gepost: Friday, December 31, 2010 12:55:17 AM
Rang: Advanced Member

[Points]: 85
jolien wrote:
nylonkiller wrote:
groetjes nylonkiller

hah oke ter is een verschil tussen openminded zijn en homo zijn en het ni beseffen vind ik :p
shit ik dacht da ik openminded was ma moest ne gast ooit vrage magk uw hakke aandoen zouk zegge shit wa ebk nu binneghaald

Haha groot gelijk! (:
Lisa
Gepost: Thursday, January 20, 2011 11:48:25 AM

[Points]: 18
nylonkiller wrote:
groetjes nylonkiller

ZOOOOOOOOOOOOOOOOO HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET,
kword helemaal zot van u idee kga het zeker ook is proberen
GEILERD!!
mausilein1952
Gepost: Monday, November 21, 2011 9:32:02 PM

[Points]: 3
Hallo
Ik draag heel graag nylons en wordt er ook lekker geil van.
Met mijn vriendin genieten we het samen nylons te dragen. Zij stimuleert mij daar in en wordt er ook heel opgewonden van als ik ze aan heb. Als ik alleen ben draag ik veelal nylons en dat geeft een heel goed gevoel.
Een aanrader voor vele mannen. Veeeeel plezier daarbij.
mausilein1952
Gebruikers aanwezig in dit onderwerp
Guest

Ga naar:
Je kunt geen nieuwe berichten posten in dit forum.
Je kunt niet antwoorden op berichten in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten verwijderen in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten bewerken in dit forum.
Je kunt geen polls creëren in dit forum.
Je kunt niet stemmen op polls in dit forum.

Main Forum RSS : RSS