Welkom gast! Zoeken | Actieve onderwerpen | Leden | Aanmelden | Registreren

Forum allesoverseks.be
voorhuid komt niet naar acheren?! Options
Iemand
Gepost: Tuesday, October 18, 2011 7:42:02 PM
Rang: Newbie
Groep: Member

[Points]: -79
ik ben een jongen van 14 en ik heb een probleem,
mijn voorhuid komt tijdens de erectie niet goed naar achteren. Hij blijft vastzitten bij ongeveer het midden van mijn eikel... is dit normaal? Ik denk dat hij ook nog in de groei is want hij is niet groot (zeg maar klein)
masturbatiefreakske
Gepost: Tuesday, October 18, 2011 7:49:28 PM
Rang: Advanced Member

[Points]: -547
Er zyn wel middeltjes waarmee je de voorhuid wat kan oprekken , heb hetzelfde en ben 17 ;)
Stijn29
Gepost: Tuesday, November 15, 2011 3:51:20 PM
Rang: Newbie

[Points]: 18
Als ik een erectie heb blijft mijn voorhuid mooi over mijn eikel.
to_old
Gepost: Tuesday, November 22, 2011 3:42:37 PM
Rang: Advanced Member

[Points]: 540
Even de zoekfunctie gebruiken kan eventueel je probleem oplossen Brick wall

WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN VOORHUID NIET OVER DE EIKEL KAN SCHUIVEN?
Het is van groot belang dat je de voorhuid tot over de basis van de eikel kan terugtrekken.

Zo niet kan er sprake zijn van voorhuid vernauwing (phimosis) of een te kort frenulum. Zo kan een erectie, penetratie of masturberen een pijnlijk zaak zijn. Doordat het smegma zich ophoopt tussen de eikel en de voorhuid kunnen er ontstekingen ontstaan.

Er zijn oefeningen om de voorhuid 'te rekken'. Zo kan je proberen elke dag de voorhuid iets verder over de eikel te schuiven als de penis slap is. Haak je beide wijsvingers onder de voorhuid en rek deze op. Net zoals je een elastiekje zou uitrekken. Het kan best zijn dat dit millimeterwerk wordt, omdat er veel oefening nodig is vooraleer enige vorderingen te zien zijn. Zorg dat je zeker niets forceert. Om het 'schuifwerk' wat te vergemakkelijken, kan je ook wat glijmiddel aanbrengen. Eens het je lukt om de voorhuid te schuiven over de eikel als de penis slap is, kan je dezelfde oefening overdoen wanneer hij stijf is.

Als het je ondanks deze oefeningen nog niet lukt om de voorhuid over de eikel te schuiven, dan consulteer je best je huisarts. De arts kan je dan aanraden om met behulp van een zalf de voorhuid te verdunnen en te verruimen. Ook besnijdenis kan een optie zijn. Men maakt dan onder plaatselijke verdoving een sneetje in de voorhuid.

bron: http://www.allesoverseks.be/cms/vragen/voorhuid/wat-moet-ik-doen-als-ik-mijn-voorhuid-niet-over-de-eikel-kan-schuiven.aspx

Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
louissiuol
Gepost: Sunday, February 12, 2012 12:03:33 PM
Rang: Member

[Points]: -296
heb precies het zelfde, maar ik ben 11 hij mot nog groeie
Gebruikers aanwezig in dit onderwerp
Guest

Ga naar:
Je kunt geen nieuwe berichten posten in dit forum.
Je kunt niet antwoorden op berichten in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten verwijderen in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten bewerken in dit forum.
Je kunt geen polls creëren in dit forum.
Je kunt niet stemmen op polls in dit forum.

Main Forum RSS : RSS