|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 11/7/2011 Berichten: 2 [Points]: -188 Locatie: belgie
|
hallo, ik ben 12 1/2 jaar.
en ik wil graag seks hebben met mijn vriendin, zij voelt zich daar ook klaar voor, maar ik vroeg me af. is mijn penis wel groot genoeg.
slap is 'ie 5 centimeter, en stijf 8.
dikte ong. 2.5 cm
is dit normaal? ik ben bang dat ze hem te klein vind enzo :(
grtz
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 4/25/2011 Berichten: 87 [Points]: -90 Locatie: Wetteren
|
Heey
Kijk, ik ben jouw leeftijd en weet dat de goesting heel erg is. En de lengte is volkomen normaal. Je bent gewoon een laatbloeier. Ik vind het zelf wat jong om meteen seks te hebben. Begin met stappen. Eerst het zoentraject. En dan verder en verder. Als je alles meteen doet is de lol eraf zeg maar.
XXX Just Normal
Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Persoonlijk vind ik jullie beiden ook nog te jong om nu al seks te hebben en zou jullie aanraden hier nog wat mee te wachten. Zeker als je jezelf afvraagt wat je vriendin zal denken over je penis.
Indien jullie het toch van plan zijn doe het zeker veilig en wees er 100% zeker van dat jullie dit beide wel zelf willen.
Op de leeftijd van 17-18 jaar heeft ongeveer de helft van alle jongeren in België ervaring met neuken. Bij jongens is dat 49%, bij de meisjes is dit 53%. Dus hebben jullie nog tijd zat toch??
Wat je penis betreft en ook je vriendin haar vagina, deze zijn nog in volle ontwikkeling dus zijn jullie zeer normaal.
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Rang: Guest Groep:
Lid sinds: 3/7/2012 Berichten: 25 [Points]: -2,047 Locatie: Den Bosch
|
Mijn eerste keer was ook op mij 12e, met een iets jonger (wel 12) meisje. We wilde heel graag en het was ook super... Ik had toen nog geen sperma en we hebben het zonder condoom gedaan. Ik raad je echter wel aan deze een te gebruiken. Maar over dat neuken? Gewoon doen, lekker toch?!
|
|
|
Guest |