|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 4/25/2009 Berichten: 11 [Points]: -158 Locatie: Gent
|
Als k moet opstaan, dan heb ik bijna altijd een stijve. Dan trek ik en dan is t natuurljk gedaan en als ik geen tijd heb of als ik weet dak zaad moet sparen, dan is stijfheid ook gedaan na klein toilet. Bij wie is dat ook zo en is dat normaal elke morgen ?
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 4/25/2011 Berichten: 87 [Points]: -90 Locatie: Wetteren
|
Dat komt veel voor en is normaa!
XXX
Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
|
|
Lid sinds: 11/9/2011 Berichten: 25 [Points]: -22 Locatie: Hier
|
Bert wrote:Als k moet opstaan, dan heb ik bijna altijd een stijve. Dan trek ik en dan is t natuurljk gedaan en als ik geen tijd heb of als ik weet dak zaad moet sparen, dan is stijfheid ook gedaan na klein toilet. Bij wie is dat ook zo en is dat normaal elke morgen ? Niet van wakker liggen. Dat komt zeker veel voor. Wij noemden het altijd een ODOL > ongewentse dikke ochtend lul :-) :-)
|
|
Lid sinds: 5/8/2011 Berichten: 39 [Points]: 47 Locatie: Nederland
|
Fullglory wrote:Bert wrote:Als k moet opstaan, dan heb ik bijna altijd een stijve. Dan trek ik en dan is t natuurljk gedaan en als ik geen tijd heb of als ik weet dak zaad moet sparen, dan is stijfheid ook gedaan na klein toilet. Bij wie is dat ook zo en is dat normaal elke morgen ? Niet van wakker liggen. Dat komt zeker veel voor. Wij noemden het altijd een ODOL > ongewentse dikke ochtend lul :-) :-) wij ook, alleen dan Ontzettend Dikke Ochtend Lul
ik ben niet gek! maar prettig gestoord!
|
|
|
En heb je dan nooit problemen om naar het toilet te gaan? Met je penis in erectie kan dat soms vervelend zijn of je moet op je handen staan 
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Lid sinds: 2/9/2012 Berichten: 45 [Points]: -299 Locatie: moerbeke-waas
|
dat kan verveelend zijn bij ons noemt dat een ochtend erectie
|
|
Lid sinds: 3/13/2012 Berichten: 19 [Points]: -104 Locatie: De Pinte
|
Heb dit ook bijna elke morgen dan ga ik direct naar wc plassen en dan is het over
|
|
|
Guest |