|
|
Rang: Member Groep: Member
|
Ik ben een meisje en ik ben benieuwd hoe ik zelf een seksspeeltje kan maken hebben jullie tips??
|
|
Lid sinds: 11/9/2011 Berichten: 25 [Points]: -22 Locatie: Hier
|
BamBam23 wrote:Ik ben een meisje en ik ben benieuwd hoe ik zelf een seksspeeltje kan maken hebben jullie tips?? Tandenborstel, kaars, banaan, komkommer, mijn vingers :-) Succes x
|
|
|
Fullglory wrote:BamBam23 wrote:Ik ben een meisje en ik ben benieuwd hoe ik zelf een seksspeeltje kan maken hebben jullie tips?? Tandenborstel, kaars, banaan, komkommer, mijn vingers :-) Succes x een kaars, banaan en komkommer lijkt me niet zo lekker... en jou vingers?? hoe oud ben je eigenlijk??\ x
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
als je experimenteer met kaarsen of fruit doe er dan zeker een condoom rond om problemen te vermijden.
Ik denk dat meisjes het meeste genieten van trillende zaken daar penetratie wel voor opwinding zorgen maar zo zeldzaam een orgasme teweeg brengen.
GSM Elektrische tandenborstel Geluidsboxen (bas) ...
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Lid sinds: 2/9/2012 Berichten: 45 [Points]: -299 Locatie: moerbeke-waas
|
mijn vinger of mijn tong
mogen ze ook gebruiken
|
|
Lid sinds: 11/7/2009 Berichten: 87 [Points]: -260 Locatie: België
|
to_old wrote:als je experimenteer met kaarsen of fruit doe er dan zeker een condoom rond om problemen te vermijden.
Ik denk dat meisjes het meeste genieten van trillende zaken daar penetratie wel voor opwinding zorgen maar zo zeldzaam een orgasme teweeg brengen.
GSM Elektrische tandenborstel Geluidsboxen (bas) ...
GSM masturbatie? There's an app for that! Even een tip: In de appstore (apple iphone) kun je appzilla vinden, appzilla 1 heeft een app waarbij je verschillende trilstandjes hebt. Het is eigenlijk bedoeld voor massage maar de meeste gebruiken het om te masturberen! En je krijgt er nog enkele andere leuke functies bij!
|
|
|
Guest |