|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 11/9/2011 Berichten: 25 [Points]: -22 Locatie: Hier
|
Zelf fantaseer ik graag over sex, soms gaat dit heel ver. Wat niet wil zeggen dat ik het zou doen. Ik denk dat fantasie goed is. Zou het niet mogelijk zijn om een sectie Fantasie aan te maken op het forum. Groetjes
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 5/8/2011 Berichten: 39 [Points]: 47 Locatie: Nederland
|
kopje fantasieën... klinkt goed, misschien kan To Old dat doen? volgens mij was hij 1 van de moderators. ook ik kan onder dat kopje goed meepraten  . maar voor nu zal dat maar onder "zin in sex" moeten. nog een idee: een chatroom?
ik ben niet gek! maar prettig gestoord!
|
|
Rang: Administration Groep: Administration
|
Er is een nieuw forum 'Fantasieën' aangemaakt bij 'Seks'. Daaronder kan je zelf nieuwe topics aanmaken.
Groeten, de administrator van Allesoverseks.
|
|
Lid sinds: 4/25/2011 Berichten: 87 [Points]: -90 Locatie: Wetteren
|
Ik had ook het idee om een nieuwe categorie aan te maken. Verhalen, waar gebruikers van het forum verhalen kunnen op plaatsen.
Groetjes Just Normal XXX
Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
|
|
|
Persoonlijk denk ik dat beter de bestaande fora uitgebreid worden in titel dan dat er veel fora bijgeplaatst wordt om alles overzichtelijk te houden. Maar het is natuurlijk "SensoaAdmin" die hierover beslist. ;)
Daar dit forum niet zo druk bezocht wordt mogen bepaalde fora naar mijn inzicht samengevoegd worden.
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Rang: Administration Groep: Administration
|
De rubriek 'verhalen' bestaat al op de site. Aan de linkerkant van de homepage kan je voor 'verhalen' kiezen. Je kan verhalen insturen naar allesoverseks@sensoa.be. Die worden dan gepubliceerd onder een andere naam. Groetjes, de administrator van Allesoverseks.
|
|
|
Guest |