|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Er bestaan heel veel soorten Anticonceptiemiddelen, talloze soorten pillen, staafje, spiraal, pil, condoom, pleister, ...
Welke gebruik jij en vanaf welke leeftijd? Zijn er voor of nadelen aan volgens jou?
grtzz ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Lid sinds: 4/25/2011 Berichten: 87 [Points]: -90 Locatie: Wetteren
|
Ik ben nog niet toe aan seks, maar als dat er zou zijn mijn eerste keer zou ik een condoom gebruiken, en mijn vriendin zal dan de pil nemen.
Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 11/5/2011 Berichten: 24 [Points]: 72 Locatie: Dendermonde
|
Mijn vriend (17) en ik (16) zijn nu bijna 15 maanden samen en we voelen dat de 'drang' naar seks begint te komen.
Ik heb er met mijn moeder over gepraat en ze wil dat ik de pil neem (ik ga straks trouwens naar de dokter, spannend!) En mijn vriend moet natuurlijk ook condoom om doen, daar zijn we het allebei over eens, gelukkig!
Natuurlijk wil ik het wel eens zonder condoom proberen, maar eerst zien hoe seks is :')
toedels!
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 11/22/2011 Berichten: 5 [Points]: 18 Locatie: Vlaams-Brabant
|
FRANKLINANDMARSHALL wrote:Mijn vriend (17) en ik (16) zijn nu bijna 15 maanden samen en we voelen dat de 'drang' naar seks begint te komen.
Ik heb er met mijn moeder over gepraat en ze wil dat ik de pil neem (ik ga straks trouwens naar de dokter, spannend!) En mijn vriend moet natuurlijk ook condoom om doen, daar zijn we het allebei over eens, gelukkig!
Natuurlijk wil ik het wel eens zonder condoom proberen, maar eerst zien hoe seks is :')
toedels! Zo raar dat je zo lang hebt kunnen wachten om seks te hebben met je vriend! Chapeau! :)
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 11/22/2011 Berichten: 5 [Points]: 18 Locatie: Vlaams-Brabant
|
Ik heb al alles geprobeerd! Van de pil tot de pleister tot de vaginale ring... Pff maar niets blijkt "perfect" voor mij te zijn!
|
|
|
@ FRANKLINANDMARSHALL
Leuk te horen dat jullie dit beslissen als jullie beide er echt klaar voor zijn. En de manier waarop jullie het van plan zijn echt de juiste op jullie leeftijd. Geniet ervan zou ik zeggen en leg je verwachtingen niet te hoog jullie moeten beide nog groeien en elkaar ontdekken op een andere manier.
@Ploef!
Wat bedoel je met niks lijkt perfect voor mij? Ik kan me voorstellen dat elk voorbehoedsmiddel zijn negatieve kantjes kent maar er moet zeker iets zijn dat bij je past. Heb je dit met je arts al even besproken?
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
|
Guest |