Welkom gast! Zoeken | Actieve onderwerpen | Leden | Aanmelden | Registreren

Forum allesoverseks.be
te jong? Options
andreas
Gepost: Thursday, December 01, 2011 5:40:29 PM
Rang: Newbie
Groep: Member

[Points]: 3
hey ik ben 12 jaar en praat soms over seks met m'n vrienden maar ben ik daar niet te jong voor

en als ik daar dan over praat krijg ik er ook zin in

te jong of toch niet?
to_old
Gepost: Friday, December 02, 2011 9:10:42 AM
Rang: Advanced Member
Groep: Member

[Points]: 540
Welkom op dit forum "andreas"

We kunnen er niet omheen door alle beschikbare informatie en toegankelijke +18 media (jammer genoeg ook toegankelijk voor -18 jongeren) krijgen jullie vroeger zaken te zien waardoor bepaalde lusten opgewekt worden. Zelf vind ik dit niet zo positief maar er is veel geld mee gemoeid en daarom moeilijk te stoppen.

Nu een antwoord op je vraag, ben je te jong? Ik denk dat de meeste je te jong vinden om seks te hebben ook ik hoor hier bij. Ik weet niet of je al sperma aanmaakt? Daar dit kan verschillen, de meeste jongens hebben dit tussen hun 10 en 14 jaar.

Denk zelf eens na mocht je een vriendin hebben, jullie neuken? Het loopt fout, ze wordt zwanger? Wat dan? ...

Ben je abnormaal omdat je zin hebt? Neen hoor, indien je op jonge leeftijd zin hebt in seks vind ik best dat je mag beginnen ontdekken wat je zelf leuk vind. Welke jouw gevoeligste plekjes zijn en wat je vlug en trager kan laten komen. Deze zelfkennis kan enkel maar positief zijn voor later, om op deze manier meer te genieten als jij en je vriendin of vriend beslissen om seks te hebben.

Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
Gebruikers aanwezig in dit onderwerp
Guest

Ga naar:
Je kunt geen nieuwe berichten posten in dit forum.
Je kunt niet antwoorden op berichten in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten verwijderen in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten bewerken in dit forum.
Je kunt geen polls creëren in dit forum.
Je kunt niet stemmen op polls in dit forum.

Main Forum RSS : RSS