Welkom gast! Zoeken | Actieve onderwerpen | Leden | Aanmelden | Registreren

Forum allesoverseks.be
wie weet wat Options
luisje
Gepost: Wednesday, July 06, 2011 4:10:30 PM
Rang: Newbie
Groep: Member

[Points]: -76
hallo,

ik ben een jongen 21jaar en heb een probleem
ik ben nu al tijdje alleen heb ook nooit sex gehad maar zou wel heel graag willen het lijkt me zo leuk enzo

wat doen julli als jullie geen lief hebben en toch sex willen (zonder alleen te doen ) ?

groetjes Luisje
to_old
Gepost: Wednesday, August 10, 2011 5:58:21 PM
Rang: Advanced Member

[Points]: 540
Ja als je het zo vraagt blijft er niet veel keuze over, de meisjes van plezier zou ik zeggen als je echt 100 euro of meer over hebt voor 1 minuut plezier?

Persoonlijk zou ik een goede pint gaan pakken en een sociaal leven starten zo vind je echt iemand die bij je past. Niet voor jou? Doe dan een sport of iets waar je interesse voor hebt.

grtzz ;)

Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
FRANKLINANDMARSHALL
Gepost: Sunday, November 06, 2011 11:51:04 AM
Rang: Member

[Points]: 72
Je kan altijd naar de prostituees gaan?

Oke, mopje, ik vind deze vragen een beetje onzin. Maaaarr ja, deze topics bestaan er voor 'gênante' vragen, nietwaar?

Je moet jezelf de keuze stellen: of je hebt seks met de eerste de beste en de kans bestaat dat je er spijt van krijgt

of je wacht, desnoods maanden-jaren, op hét meisje waarmee je voor de eerste keer de liefde mee wil bedrijven, waar je van houdt. en de kans is nihil dat je er spijt van krijgt.

toedels!
Stijn29
Gepost: Tuesday, November 15, 2011 3:48:29 PM

[Points]: 18
Ken het gevoel. Ik ben 22...
Seks hebben met iemand lijkt me super maar is er ook nog nooit van gekomen. Wachten en ondertussen blijven masturberen zeker....
ricardo
Gepost: Friday, November 18, 2011 11:17:38 PM

[Points]: 27
Serieus moeite doen om een meiske te leren kennen...as ge al 22 zijt kunt ge toch misschien via van die datingsites, da is toch normaal nu al, 't is nie dat da nu raar is? mijn neef leert die precies al zijn nieuwe lieven kennen via sites en die is 26.

En as ge wa jonger zijt, op internet natuurlijk, op school, of op cafe, op een fuif, via vrienden of ja via een sportclub of jeugdbeweging ofzo.
As ge nie echt veel de moed hebt om op meisjes af te stappen op cafe, dan is internet wel gemakkelijker eh.

En voor de rest geduldig zijn en nie te veel wanhopen...het komt er wel ooit van maar voor iedereen is da op een ander moment. Alle klinkt misschien wel makkelijk gezegd ma ik zou voor de 1ste keer nooit met iemand doen die ge nie kent of er geld voor geven...dan is het maar gewoon om het gedaan te hebben en daar houdt ge toch geen goed gevoel aan over eh.
to_old
Gepost: Wednesday, November 30, 2011 2:56:55 PM

Even voor alle wanhopige jongens.

Niet enkel jullie zijn op zoek en denken nooit iemand te vinden. Ook veel meisjes herkennen zich hier in hoor. Zoals "ricardo" omschrijft is het inderdaad misschien gemakkelijker om dit via internet te doen. Mensen zijn nu eenmaal verlegen en bang voor afwijzingen, internet kan die drempel verlagen omdat het niet zo direct is. Let natuurlijk steeds op en verwittig vrienden en of vriendinnen als je ooit op die manier afspreekt, je weet nooit wie je echt voor je hebt.

Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
j00pAnda
Gepost: Tuesday, December 06, 2011 5:10:42 PM

[Points]: 12
to_old wrote:
Ja als je het zo vraagt blijft er niet veel keuze over, de meisjes van plezier zou ik zeggen als je echt 100 euro of meer over hebt voor 1 minuut plezier?

Persoonlijk zou ik een goede pint gaan pakken en een sociaal leven starten zo vind je echt iemand die bij je past. Niet voor jou? Doe dan een sport of iets waar je interesse voor hebt.

grtzz ;)

Sorry maar omdat deze jongen nog maagd is, heeft hij geen sociaal leven? Vreemde redenering :p
j00pAnda
Gepost: Tuesday, December 06, 2011 5:16:10 PM

[Points]: 12
Ja, de manieren om iemand te leren kennen zijn allemaal al opgenoemd, maar ik denk dat je je ook moet realiseren dat seks niet alles is he...
Iedereen is altijd maar bezig dat je het moet hebben, maar da vind ik nu eens dikke bullshit.
Ik ben 18 nu en ook maar net ontmaagd en ik moet zeggen dat ik echt blij ben dat ik zo lang heb gewacht op de juiste.
Eigenlijk was het de eerste de beste ergens wel, maar ik heb echt waar nergens spijt van, het was op het juiste moment :D
De keren daarna (niet meer met die jongen), waren dan weer minder.. x)
to_old
Gepost: Wednesday, December 07, 2011 9:16:39 AM

@ j00pAnda

Hier heb je gelijk in het was misschien een verkeerde woordkeuze.

Hij heeft geen lief en wil seks, dan zou ik "persoonlijk" liever een pint gaan pakken, gaan sporten om zo nieuwe mensen te leren kennen en mijn sociaal leven uitbreiden dan veel geld te geven voor 1 minuut plezier. Wie weet ontmoet hij op die manier de liefde van zijn leven wel in plaats van te praten met meisjes die je moet betalen om naar je te luisteren.

Je kunt een sociaal leven hebben met vrienden en vriendinnen en nooit een lief vinden. Ga eens iets anders doen om nieuwe mensen te leren kennen en een vonk kan onmiddellijk overspringen. Zit er juist niet op te wachten liefde overvalt je meestal op een onverwacht moment.

Seks is inderdaad niet het belangrijkste en dat zal iedereen vroeg of laat zelf wel ontdekken. Het siert je dat je gewacht hebt op het juiste moment, jammer dat het uiteindelijk niks geworden is met die jongen. Je moet ook weten dat seks voor sommige jongeren meer een spel is om er zoveel mogelijk binnen te doen, het is dan ook jammer dat veel meisjes zich hier laten aan vangen.

DuckArmy
Gepost: Tuesday, March 13, 2012 9:17:55 PM
Rang: Member

[Points]: -104
Als de een goede vriendin hebt waar je alles kan tegen zeggen en ze al paar jaar kent kan je het aan je beste vriendin vrage (als ze geen lief heeft :D) ik heb een Goeie vriendin waar ik af en toe over seks met praat spijtig genoeg nog nooit afgesproken maar binnenkort gaan we is afspreken en ze zou ook wel is seks met mij willen enz...
Gebruikers aanwezig in dit onderwerp
Guest

Ga naar:
Je kunt geen nieuwe berichten posten in dit forum.
Je kunt niet antwoorden op berichten in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten verwijderen in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten bewerken in dit forum.
Je kunt geen polls creëren in dit forum.
Je kunt niet stemmen op polls in dit forum.

Main Forum RSS : RSS