|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 6/15/2011 Berichten: 7 [Points]: 21 Locatie: belgie
|
Hallo. Ik ben 14 en ik heb een ongeloofelijk gevoelige eikel. Ik heb al aan een vriend gevraagt ofdat hij er rust aan wilde likken, maar hij blijft ontzettend gevoelig. Wat kan ik hier aan doen...? Ps: mn vrie,s had dat ook maar is nu niet zo gevoelig meer. Hij weet niet hoe dat plots komt
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Welkom op dit forum "ikweetnix"
Je eikel is volgens mij nog overgevoelig omdat je jong en nog niet seksueel actief bent. Het is volkomen normaal dat je op jonge leeftijd overgevoelig bent en vlug klaarkomt bij stimulatie.
Er bestaan geen middeltjes voor of je zou je moeten laten besnijden.
Je kunt proberen je voorhuid zoveel mogelijk achteruit te houden en steeds met ontblote eikel in je slip te zitten. Hoe meer je hem ontbloot en aanraakt, hoe dikker de hoornlaag wordt en hoe minder gevoelig hij zal worden.
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
|
Heb ik al geprobeert, maar ik kan dan amper stappen of bewegen omdat het zodanig gevoelig aanvoeld
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Dan denk ik dat er niks anders opzit dan hem meer aan te raken en te masturberen als je van die overgevoeligheid af wilt.
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
|
Bij het masturberen voorhuid van de eikel achteruit trekken en terug over de eikel laten glijden?
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 9/3/2011 Berichten: 15 [Points]: -22 Locatie: Belgie?
|
Eerder beetje met je hand/vingers over je eikel. Heel voorzichtig natuurlijk. Hoe vaker je dit doet hoe meer je er aan gewend raakt en de gevoeligheid mindert.
Wat ook helpt is gewoon te masturberen maar dan ergens zachtjes tegenaan te schuren als je het vel naar achter trekt. Bijvoorbeeld je deken.
Bouw het gewoon steeds een beetje op.
Greatz ;)
|
|
|
Guest |