inderdaad schaamte is nergens voor nodig, iedereen is uniek op zijn eigen manier.
Ik ken nog meisjes met een A-cup en die zijn stuk voor stuk knappe meiden. Dat zal voor jou niet echt anders zijn volgens mij.
Ik kan wel begrijpen dat je daar zelf wel een beetje mee zit, maar kleine borsten hebben meer voordelen dan nadelen hoor. En voor het uitgaansleven kun je inderdaad een bh met vulling dragen als je jezelf daar beter door voelt. Zonnen of zwemmen met een bikini of badpak met voorgevormde cups en ga zo maar verder. Er is voor alles wel een oplossing net omdat ontwerpers inspelen op het ideaalbeeld dat jonge meisjes en vrouwen dagelijks voorgeschoteld wordt.
De werkelijkheid is echt anders hoor in de media kan iedereen ideaal zijn zie onderstaand filmpje maar even.
Dove evolutionIk bedoel hier gewoon mee dat de wereld vol meisjes loopt die knap en lief zijn maar zich hier niet van bewust zijn. En ik denk dat je vriend minder problemen heeft met je borsten dan jij. Echte liefde gaat nu eenmaal verder dan dat hoor.
grtzz ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.