|
|
Rang: Member Groep: Member
|
Vinden jongens het erg als een meisje twee ongelijke borsten heeft??
|
|
|
ik in elk geval niet ik val niet zo op mode poppetjes
|
|
Lid sinds: 9/3/2011 Berichten: 15 [Points]: -22 Locatie: Belgie?
|
Mij persoonlijk niet. Iedereen heeft zen eigenaardigheden ;) Dat maakt ons uniek.
Maar valt het op dan met kleren aan?
|
|
|
nee dat niet
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Er zijn meer meisjes dan je denkt met verschillende grote van borsten. Ik denk niet dat jongens dit erg vinden, ik alvast niet maar ik kan me wel inbeelden dat dit voor jou niet aangenaam is. Ik weet niet hoeveel verschil in cupmaat er is maar het kan soms problemen geven bij het aanschaffen van een bh, bikini, .... Ga indien je er teveel hinder van hebt eens naar een speciaalzaak in lingerie waar je vullingen kunt kopen waar je zelf mee kunt gaan zwemmen.
Ik weet niet hoe oud je bent en of je borsten al volgroeid zijn dus ook tijd geven kan ook een oplossing zijn.
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
|
to_old wrote:Er zijn meer meisjes dan je denkt met verschillende grote van borsten. Ik denk niet dat jongens dit erg vinden, ik alvast niet maar ik kan me wel inbeelden dat dit voor jou niet aangenaam is. Ik weet niet hoeveel verschil in cupmaat er is maar het kan soms problemen geven bij het aanschaffen van een bh, bikini, .... Ga indien je er teveel hinder van hebt eens naar een speciaalzaak in lingerie waar je vullingen kunt kopen waar je zelf mee kunt gaan zwemmen.
Ik weet niet hoe oud je bent en of je borsten al volgroeid zijn dus ook tijd geven kan ook een oplossing zijn. Ik ben 17 jaar en het is amper verschil maar het valt tog op.
|
|
|
het valt jou op maar als het verschil klein is zullen jongens hier weinig van merken volgens mij. Je borsten zijn normaal gezien op je leeftijd wel volgroeid, maar zullen door de pil, gewichtstoename of afname, zwangerschap, ouder worden, nog zo veel veranderen van afmeting en uitzicht dat je je nu echt geen zorgen hoeft te maken over dat kleine verschil.
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Lid sinds: 2/9/2012 Berichten: 45 [Points]: -299 Locatie: moerbeke-waas
|
hey,
ik ben een jonge 15
ik zou het niet erg vinden als mijn vriendin 2 verschillende borsten heeft
iedereen is uniek
|
|
Rang: Guest Groep:
Lid sinds: 3/7/2012 Berichten: 25 [Points]: -2,047 Locatie: Den Bosch
|
Maak je hier niet druk om meisje! Mijn ex had dit ook en ik heb dit gezien maar vind dit juist mooi en uniek!
|
|
|
Guest |