|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 4/17/2011 Berichten: 1 [Points]: 3 Locatie: Netherlands
|
Hallo
ik ben 15 jaar en ik heb ene penis probleem
ik krijg mijn voorhuid niet volledig achteruit (halverwegen doet het pijn) ik heb stippeltjes op mijn penis (zoals kippenvel)
kan iemand mij helpen aub :(
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 2/28/2009 Berichten: 34 [Points]: -547 Locatie: oost-vlaanderen
|
ik heb net hetzelfde :s
|
|
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 103 [Points]: -1,439 Locatie: west-vlaanderen
|
Das geen probleem ik had dit vroeger ook. Je moet gewoon zoveel mogelijk proberen je velletje zo ver mogelijk over je eikel tedoen en vanaf dat het pijn doet stoppen. Op een bepaald moment zal het velletje beetje bij beetje uitgerokken worden en zal je op een dag het over u eikel kunnen doen. Als je 18+ bent en nog steeds dat probleem hebt moet je wel naar de dokter!
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
Ik heb die stippeltjes ook en dacht dat dat erg was dus ben ik op zoek gegaan op internet en het blijkt dat die stippeltjes gewoon talgklieren zijn.:d/
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 4/14/2011 Berichten: 13 [Points]: -58 Locatie: nederland
|
die stippeltjes zijn idd gewoon talgkliertjes...niets aan de hand. Wat je strakke voorhuid betreft, als je gaat douchen moet je de harde warme straal van de douche op je piemel laten komen en zo je voorhuid masseren. Je piemel wordt snel stijf en dan ga je gewoon masturberen terwijl de straal nog steeds op je piemel komt. Het werkt niet meteen de eerste keer maar je voorhuid wordt na een aantal malen steeds soepeler en je zult merken dat na verloop van tijd hij helemaal over de eikel heen kan
|
|
Lid sinds: 4/25/2011 Berichten: 87 [Points]: -90 Locatie: Wetteren
|
Ik heb dit vorig jaar op mijn 11jaar gehad. Bij mij is het na veel geduld weggegaan!
Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
|
|
Lid sinds: 10/16/2011 Berichten: 25 [Points]: -119 Locatie: wetteren
|
masturbatiefreakske wrote:ik heb net hetzelfde :s ik ook
|
|
|
Zie mijn antwoord op http://www.allesoverseks.be/yaf/yaf_postst594_voorhuid-komt-niet-naar-acheren.aspxVoor het andere deel op je vraag: WAT ZIJN DIE KLEINE BULTJES OP MIJN PENIS?De bultjes op je penis zijn wellicht overactieve talgkliertjes. Niets om je zorgen over te maken. Raadpleeg een arts als de bultjes pijn doen, jeuken of irriteren. De talgklieren zijn klieren die een vettige vloeistof afscheiden: talg. Dit is huidsmeer dat (samen met haartjes) aan de oppervlakte komt en ervoor zorgt dat de huid en haartjes wat vettig blijven. Dat talg kan duidelijk zichtbaar zijn in de vorm van kleine witte puntjes of bultjes op de ballen, penis, eikel en voorhuid. Deze witte puntjes of bultjes zijn een normaal onderdeel van de huid en trekken dus niet weg. Het kan ook perfect dat er wat puntjes bijkomen. Soms kan zich aan het einde van het haarzakje een propje vormen, waardoor het haarzakje wordt afgesloten. Omdat de talgproductie gewoon door blijft gaan, vormt zich dan een puistje. Dit kan je uitdrukken, maar het kan ook vanzelf openbarsten. Na verloop van tijd trekt de ontsteking weg (net als puistjes op je gezicht of je rug). bron: www.allesoverseks.be
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
|
uit de stippeltjes groeit haar
|
|
Lid sinds: 6/16/2010 Berichten: 40 [Points]: -508 Locatie: Belgieeeeee
|
Heleu, ik ben besneden (al een paar jaar) dat is blijkbaar veel hygienischer enzo ondat er dan geen vuil onder je voorhuid kan blijven zitten. dus allemaal goed en wel ;p maar ik ben besneden omdat ik men voorhuid niet naar achter kon trekken (was vastgegroeid aan mijn penis) maar nu zit de huid die er niet afgesneden is (tot net voorbij de eikel) ook niet los, bedacht ik me onlangs, ik heb er geen pijn aan, maar is deze huid dan ook vastgegroeid aan mijn penis en kan dat kwaad?
greetz!
Liefde klinkt zooo mooi, maar wat is liefde? Is liefde misschien het vrijen?
|
|
Lid sinds: 3/13/2012 Berichten: 19 [Points]: -104 Locatie: De Pinte
|
Had ik in het begin ook ma na veel te doen ging het beter en kon ik verder
|
|
Lid sinds: 2/9/2012 Berichten: 45 [Points]: -299 Locatie: moerbeke-waas
|
DuckArmy wrote:Had ik in het begin ook ma na veel te doen ging het beter en kon ik verder beter wa doen
|
|
Lid sinds: 6/16/2010 Berichten: 40 [Points]: -508 Locatie: Belgieeeeee
|
ja, ik snap je ook niet ;p
Liefde klinkt zooo mooi, maar wat is liefde? Is liefde misschien het vrijen?
|
|
|
@ lolzzz, als ik zo lees ben je besneden omdat je problemen had met je voorhuid. Ik denk dus wel dat dit door een bevoegde arts gebeurd is en je geen hinder meer ondervind van roodheid, zwellingen, ontstekingen, ...
Normaal gezien loopt je huid mooi door tot net onder je eikel. je ziet dus de donkere huid overgaan in het roze van je eikel net onder die eikel. Je ziet in erectie dan ook niet echt het verschil tussen een besneden of onbesneden man. Ziet je penis er ook zo uit dan is er zeker niks om je zorgen over te maken ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
|
Guest |