|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 7/5/2009 Berichten: 26 [Points]: 50 Locatie: Vlaams-brabant.
|
Hallo = Ik ben heel tevreden over mijn lichaam enzovoort. Ik heb een penis als die niet stijf is van 5cm lang en 2.7cm dik. Ik heb een stijve penis van 15.5cm lang en 3.8 cm dik en ben heel tevreden over mijn penis. Met vriendelijke groeten.
|
|
Rang: Member Groep: Member
|
hoe oud ben je?
ik ben 14 normaal is hij 9cm en 3cm breed, omtrek van ongeveer 7cm in erectie is hij 15cm lang en 4cm breed met een omtrek van 9cm
|
|
|
Leerling. wrote:Hallo = Ik ben heel tevreden over mijn lichaam enzovoort. Ik heb een penis van 15.5cm lang en 3.8 cm dik en ben heel tevreden over mijn penis. Met vriendelijke groeten. Hoe groot en dik is jou stijve penis ? En wat zijn de voordelen en de nadelen van zo een penis ?
|
|
|
Waarom antwoord je op je eigen post?
|
|
Lid sinds: 7/6/2009 Berichten: 13 [Points]: 45 Locatie: belgië
|
ben 15 Normaal: -lengte: 11.5 cm -omtrek: 10 cm -breedte: 3.5 cm erectie: -lengte: 17 cm -omtrek: 11 cm -breedte: 4 cm xD nu de vraag: is da kort?
|
|
|
nee das lang!
|
|
Lid sinds: 7/6/2009 Berichten: 13 [Points]: 45 Locatie: belgië
|
 ah leuk om te weten :
|
|
|
mr cool wrote:Waarom antwoord je op je eigen post? Hallo = Waarom ik dat doe,anders moet ik dat allemaal terug opnieuw uitleggen wat ik wil zeggen en nu niet,zo weet je onmiddelijk terug over wat ik heb.
|
|
|
Copy & Paste of gewoon je eerste post aanpassen.
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
anoniemke wrote:ben 15 Normaal: -lengte: 11.5 cm -omtrek: 10 cm -breedte: 3.5 cm erectie: -lengte: 17 cm -omtrek: 11 cm -breedte: 4 cm xD nu de vraag: is da kort? das bovengemiddeld, nie te klage vind k :D
|
|
Lid sinds: 6/6/2009 Berichten: 92 [Points]: -88 Locatie: oost-vlaandere
|
ik ben 15 jaar slap:-lengte 13cm dikte: ongeveer 8 cm (een schatting) stijf :-lengte 17 cm -dikte:15 cm -breedte 5cm hoe dikker, hoe beter je een vrouw kan stimuleren. de lengte kan soms een nadeel zijn (ma dan bij egt lange slangen; 20+ meestal) maar aangezien ik homo ben is de dikte wss ook een nadeel :'( groeten
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 10/18/2008 Berichten: 0 [Points]: 18 Locatie: belgië
|
anoniemke wrote:ben 15 Normaal: -lengte: 11.5 cm -omtrek: 10 cm -breedte: 3.5 cm erectie: -lengte: 17 cm -omtrek: 11 cm -breedte: 4 cm xD nu de vraag: is da kort? kheb nen dubbelganger XD
|
|
|
stouterd wrote:ik ben 15 jaar slap:-lengte 13cm dikte: ongeveer 8 cm (een schatting) stijf :-lengte 17 cm -dikte:15 cm -breedte 5cm hoe dikker, hoe beter je een vrouw kan stimuleren. de lengte kan soms een nadeel zijn (ma dan bij egt lange slangen; 20+ meestal) maar aangezien ik homo ben is de dikte wss ook een nadeel :'( groeten Hey Stouterd, Dat vind ik geen probleem.
|
|
|
ben jij ook homo??
|
|
|
Ja en dikte vind ik geen nadeel.
|
|
|
ma ge zijt misschien supergetraind XD Hoe oud ben jij? heb je al veel liefjes gehad?
|
|
|
Hey Stouterd, Misschien is dit niet echt het forum om het daarover allemaal te hebben. Kom misschien eens naar het forum van Mannenseks.be (ook van Sensoa) daar kunnen we verderbabbelen (ook over andere mannendingen) ;-) Surf naar: http://www.mannenseks.be/& klik rechts bovenaan op 'forum' of rechtstreeks: http://mannenseksbe.accounts.combell.net/index.php/forum
|
|
|
anoniemke wrote:ben 15 Normaal: -lengte: 11.5 cm -omtrek: 10 cm -breedte: 3.5 cm erectie: -lengte: 17 cm -omtrek: 11 cm -breedte: 4 cm xD nu de vraag: is da kort? Hallo Neen dat is heel mooie jou penis. De meisje of de vrouwen later gaan niet klagen over jou lang en dik penis ! je penis zal misschien nog groter en dikker worden tot je 18 jaar denk ik ?
|
|
|
ok dimitri XD:d/ Maar ik heb ergens gehoord dat een penis gemiddeld stopt met groeien rond 15-16j de mijne is ergens gestopt rond men 14,5j :( maar jouw penis is perfect van afmetingen hoor (niet dat daar echte richtlijnen voor bestaan zover ik weet..)
|
|
|
OK, wss heb je gelijk, mijn fout Maar kan een penis die niet meer groeit plots weer groeien (bv in mijn geval?)
|
|
|
Guest |