|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 7/5/2009 Berichten: 26 [Points]: 50 Locatie: Vlaams-brabant.
|
Hallo = Je heb voor 100% gelijk,het is pi. Ik heb het eens op internet gelezen,maar ik weet het niet meer welke website dat nu was ? Groetjes.
|
|
Rang: Member Groep: Member
|
Héhe hij groeit zelfs eens je seks hebt. Je penis zal nog een paar cm langer zijn tijdens seks dan tijdens mastrubatie, gewoon omdat de opwinding groter is ^^
Er bestaan gemiddeldes over de lenge van een penis (www.sekswoordenboek.nl) Leeftijd Lengte in centimeters Omtrek in centimeters 12 jaar 7-10,4 7,6 13 jaar 8,7-13,6 9,9 14 jaar 9,8-14,6 10,1 15 jaar 12-15,3 10,6 16 jaar 12,5-15,7 11,0 17 jaar 13,5-15,9 10,9 18 jaar 13,5-16 11,7
<-·´¯`·.pLü|< Ѐ ЪG Øø|< Âl ï$ h€¯|¯ ££ñ С$¯|¯€L.·´¯`·->
|
|
|
Ik ben 14 en mijn penis is slap 19,2 cm lang en 3,9 cm dik. In erectie is hij 23,4 lang en 4,6 cm dik. Ik ben er blij mee, maar is die niet heel erg groot?
|
|
|
Dat is inderdaad meer dan het gemiddelde maar dat is geen probleem.
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 3/30/2010 Berichten: 7 [Points]: 21 Locatie: T-hood
|
wow ö wrm zijn jongens daar eigenlijk zoveel mee bezig xp?? mijn vriend (14jr) doet dat zelfs niet,alle ja een keer wel maar dn nog xs
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 4/20/2010 Berichten: 4 [Points]: -85 Locatie: meerbeke
|
ik heb een penis en ben er niet zo blij mee , want had liever een vagina gehad voel me half vrouw half man dus ja maar dat is mijn probleem zeker
|
|
Lid sinds: 7/1/2010 Berichten: 90 [Points]: 85 Locatie: In m'n boxer.
|
Ik ben 23 jaar en m'n penis is 21cm.
|
|
Lid sinds: 6/26/2010 Berichten: 29 [Points]: 87 Locatie: vlaams-brabant
|
Dat zijn mooie penis,zolang + dikke penis.Mijn vriend zijn penis is maar 15,5 cm lang en 3,5 cm dik. Is nu zo een lange en dikke penis beter voor de seks met een meisjes of krijg een jongen met zo een penis hem helemaal in haar vagina + hebben veel meisjes daar niet bang van zo een penis + doe je de meisjes geen pijn met zo een penis ? ! ! ! Of overdrijven jullie misschien met de lengte en dikke van je penis ? ? ? Het zo mooie zijn als je nu een foto neem met je webcam van je slappe + stijve penis en post heb hier eens,dan kunnen we zie als dat allemaal waar is ?
|
|
Lid sinds: 7/1/2010 Berichten: 90 [Points]: 85 Locatie: In m'n boxer.
|
vliegje wrote:Dat zijn mooie penis,zolang + dikke penis.Mijn vriend zijn penis is maar 15,5 cm lang en 3,5 cm dik. Is nu zo een lange en dikke penis beter voor de seks met een meisjes of krijg een jongen met zo een penis hem helemaal in haar vagina + hebben veel meisjes daar niet bang van zo een penis + doe je de meisjes geen pijn met zo een penis ? ! ! ! Of overdrijven jullie misschien met de lengte en dikke van je penis ? ? ? Het zo mooie zijn als je nu een foto neem met je webcam van je slappe + stijve penis en post heb hier eens,dan kunnen we zie als dat allemaal waar is ? Ik post niet zo maar naakte foto's, maar ik kan je wel zeggen dat het zo is. Ik heb een hekel aan fakers.
|
|
Lid sinds: 2/28/2009 Berichten: 39 [Points]: -247 Locatie: oost-vlaanderen
|
ach!le wrote:Ik ben 14 en mijn penis is slap 19,2 cm lang en 3,9 cm dik. In erectie is hij 23,4 lang en 4,6 cm dik. Ik ben er blij mee, maar is die niet heel erg groot? gelukzak zou ik ook wel willen :)
|
|
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 105 [Points]: -1,239 Locatie: west-vlaanderen
|
pfff ik vindt dat niet het belangrijkste aan een relatie hoe groot mijn penis is of hoe groot de borsten zijn van mijn lief
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
|
Ik vindt dat toch heel belangrijk als meisjes,dat ik weet hoe groot en dik mijn toekomstige vriend zijn penis is ? dat die jongen mijn geen pijn gaat doet ? ! Weet iemand hoe je aan een jongen zijn lichaamtaal kunt zien hoe groot en dik zijn penis wel kan zijn,zoals de jongens kunnen zien aan de meisjes hoe groot onze borsten zijn ?
|
|
|
ach!le wrote:Ik ben 14 en mijn penis is slap 19,2 cm lang en 3,9 cm dik. In erectie is hij 23,4 lang en 4,6 cm dik. Ik ben er blij mee, maar is die niet heel erg groot? ! Deze penis is een superpenis ! Ben jij een belgische jongen ? En doe je de meisjes geen pijn met je superpenis ? Krijg jij die superpenis helemaal in dat meisjes haar vagina ? Ik krijg al bang als ik eraan moeten denken zo een superpenis in mijn vagina !
|
|
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 105 [Points]: -1,239 Locatie: west-vlaanderen
|
denk dat wel een beetje overdreven is eerlijk gezegd
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
|
Denk ik ook ? Zolang we geen foto zien ? Zullen we altijd blijven,met eerst zien en dan geloven !
|
|
Lid sinds: 5/14/2010 Berichten: 47 [Points]: -482 Locatie: België
|
19,2 ?????
|
|
Lid sinds: 7/29/2010 Berichten: 13 [Points]: -52 Locatie: In mijn boxers
|
Ik ben 16!
Normaal: -lengte: 24 cm -omtrek: 14 cm
erectie: -lengte: 30 cm -omtrek: 18 cm
:D Is mijn penis nu te groot? Sommige meisjes vinden van wel...
|
|
Lid sinds: 6/6/2009 Berichten: 92 [Points]: -88 Locatie: oost-vlaandere
|
wowps, thats a lot of penis youve got there lol
ja man 30cm aan 16 jaar is wel enorm, bejje zeker daj just gemeten hebt???
|
|
|
Ola dat is groot hoor. Heb je wel juist gemeten.Ik meet mijn vriend zijn penis som,vanaf de onderkant van zijn buik tot aan de penis eikel.
|
|
Lid sinds: 7/29/2010 Berichten: 13 [Points]: -52 Locatie: In mijn boxers
|
Zeker weten :) Mijn vriendin had hem gemeten van mijn buik tot mijn eikel :) Althans het einde van mijn eikel. ;-)
|
|
|
Guest |