|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
Aan al de meisjes die zeggen dat de lengte en dikte er niet toe doet: zeggen jullie dat zodat wij ons beter voelen, of omdat het zo is?
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Ben wel geen meisje, maar ben er zeer zeker van dat dit zo is. Enkel te groot kan een probleem vormen omdat je dan tegen haar blaas zit te stoten, en seks zal dan meestal pijnlijk zijn voor het meisje.
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
|
ben 16
Normaal: -lengte: 9 -omtrek: 8 cm -breedte: 2 cm
erectie: -lengte: 19 cm -omtrek: 12 cm -breedte: 4.5 cm
is dit normaal of groot????
|
|
Lid sinds: 9/18/2010 Berichten: 1 [Points]: -94 Locatie: België
|
anoniemke wrote:ben 15 Normaal: -lengte: 11.5 cm -omtrek: 10 cm -breedte: 3.5 cm erectie: -lengte: 17 cm -omtrek: 11 cm -breedte: 4 cm xD nu de vraag: is da kort? ik ben 14 en in erectie heb ik 10 cm. is dat normaal?
|
|
|
Hangt er vanaf hoe je meet zie WAT IS DE GEMIDDELDE LENGTE EN DIKTE VAN EEN PENIS? op deze site. Quote:Om de lengte van je penis te meten, moet je van aan de bovenkant (aan de buik) tot aan de eikel meten. Om de omvang te meten, moet je een centimeterlint om het dikste gedeelte van je penis vouwen. grtzz ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
|
in rust is mijn penis:
-lengte: 12 cm -omtrek: 8 cm
erectie:
-lengte: 19 cm -omtrek: 12.5 cm
Ben 15. Is dit oke?
|
|
|
Zoals je kunt lezen uit mijn vorig berichtje ben je zo normaal als maar kan ;)
|
|
|
Uit jou vorig berichtje blijkt dat ik groter dan normaal ben, en ik ben nog maar 15....?
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 11/7/2010 Berichten: 10 [Points]: 30 Locatie: België
|
Ik denk dat een belgische penis vanaf 21 jarige leeftijd,een normaal penis lengte heeft van 15 cm a 16 cm lang en een doorsnede van 3 cm a 4 cm doorsnede heeft in de pratijk-leven ? Buitenlands penis zijn veel grote en dikker dan de belgische penis,is dat waar of is dat niet waar ?
|
|
|
haha , kvind et feitelek hilarisch wa da gylen allemaal zit te meten gasten :d kmoe toegeve, ben daar ook vaak cerieus achter ma tis mss ne cliché uit de mond vn ne gast ma tis idd wa da ge der mee doet lengte en omtrek diameter en die shit ebben der wel mee te maken ma houd ulle bezig me wa da ge der mee doet, in de plek vn allemaal die metingen te doen shit :d
|
|
|
smurfbril wrote:Ik denk dat een belgische penis vanaf 21 jarige leeftijd,een normaal penis lengte heeft van 15 cm a 16 cm lang en een doorsnede van 3 cm a 4 cm doorsnede heeft in de pratijk-leven ? Buitenlands penis zijn veel grote en dikker dan de belgische penis,is dat waar of is dat niet waar ? het is waar, geen fabelken
|
|
|
to_old wrote:Ben wel geen meisje, maar ben er zeer zeker van dat dit zo is. Enkel te groot kan een probleem vormen omdat je dan tegen haar blaas zit te stoten, en seks zal dan meestal pijnlijk zijn voor het meisje. kdenk da een meiske eerder last zal hebben van e klein pietjen dan van ne groten ze, believe me, ik ben e meisje ^^
|
|
|
NiemAno wrote:Aan al de meisjes die zeggen dat de lengte en dikte er niet toe doet: zeggen jullie dat zodat wij ons beter voelen, of omdat het zo is? het is wel zo behalve as em echt klein is, dan ist mss om u te troosten..
|
|
|
@ Anon231
De afmetingen zijn gemiddelden dus scheelt dit enkele centimeters is er geen probleem. Zolang het geen 10 cm scheelt ben je dus volkomen normaal. Maar het is niet enkel jouw materiaal dat van belang is ook meisjes kunnen verschillen in dat opzicht.
@ Jolien
Ik denk niet dat je dan een jongen gehad hebt die te groot geschapen was voor je want ik kan je verzekeren dat als je met een vagina diepte van 7 tot 10 centimeter een diepe stoot krijgt van een penis van 20cm dit geen aangenaam gevoel zal zijn voor je.
Maar zoals in alles zijn er ook verschillen in vagina's. Meisjes met een “smalle” of “korte” vagina zullen dan ook liever een jongen hebben met een penis die “kleiner” of “smaller” is omdat dit anders pijnlijk kan zijn. En visa versa is natuurlijk ook mogelijk
grtzz ;)
|
|
|
Zoals ik al zei is die van mij best groot, en ik lieg niet, maar ik ben wel donker (neger) en die zijn meestal groter. Ik heb het 2 maanden geleden voor het eerst gedaan en we gingen heel voorzichtig wat strelen en zo... en toen gewoon rustig en voorzichtig. Ik wil mijn vriendin geen pijn doen en dat is aardig gelukt. Dus het kan wel met een groteo :) was zelf ook al bang. En of het vervelend is, soms wel vooral als je een skinny aan hebbt ofzo en puberteit dan heb ik soms wel last van...
|
|
Lid sinds: 12/2/2010 Berichten: 52 [Points]: -205 Locatie: belgie
|
ben15 JAAR 13 cm slap 18cm stijf
|
|
Lid sinds: 3/26/2011 Berichten: 1 [Points]: -94 Locatie: Nederland
|
ik ben 14 en ben aan het twijfelen of ik een foto mag maken. gr. rik
|
|
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 105 [Points]: -1,239 Locatie: west-vlaanderen
|
mag je altijd doen Rik :p
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
|
NiemAno wrote:Aan al de meisjes die zeggen dat de lengte en dikte er niet toe doet: zeggen jullie dat zodat wij ons beter voelen, of omdat het zo is? De lengte doet er niet toe, 't is de dikte dat het hem doet.
Destiny may decide who touches your life - your heart decides who touches your soul, but tequila decides who touches your body
|
|
|
ik ben 13 ik ben niet tevreden met mijn penis want hij meet maar 12cm in erectie
|
|
|
Guest |