Welkom gast! Zoeken | Actieve onderwerpen | Leden | Aanmelden | Registreren

Forum allesoverseks.be
De diepte en de breedte van een vagina ? ? ? Options
uurwerk
Gepost: Monday, July 12, 2010 10:05:52 AM
Rang: Advanced Member
Groep: Member

[Points]: -1,239
Ik moet zeggen ik heb hem ook al eens gemeten maar niet bij de eerste keer .

En dit is gewoon eens leuk om te weten maar meer moet je daar niet achter zoeken

Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
to_old
Gepost: Monday, July 12, 2010 10:37:13 AM

[Points]: 501
@ wespje

Dat wil zeggen als je een jongen leuk vind je afgaat op de lengte van de penis of die bij je past Eh?

Of als je na een relatie eindelijk toe bent aan seks je de meetlat bovenhaalt en zegt doe je broek maar weer je penis is te lang Eh?

Als je vrijt met je lief en het doet pijn je dit zo maar zal laten gebeuren Eh?

Daarbij is elke vagina 7 tot 10 cm diep als je dit vergelijkt met de gemiddelde penis zijn we allemaal te groot geschapen Eh?

En hoe meet je de diepte van je vagina? Ik kan aannemen dat dit via onderzoeken van een arts kan gebeuren maar om dit zelf te doen en de kans om inwendig jezelf te verwonden Eh?

Ik blijf erbij dat dit alles volledig zinloos is. Als je teveel pijn ondervind tijdens het vrijen, dan nog heeft dit meestal niks te maken met jullie diepte maar eerder aan het feit van een infectie, vaginisme of gewoon de spanning door het ongekende. En als je vriend echt van je houd zal deze hier zeker begrip voor hebben en het je zo aangenaam mogelijk willen maken.

Diepte vagina zie allesoverseks.be
Lengte penis zie allesoverseks.be

grtzz ;)

Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
wespje
Gepost: Monday, July 12, 2010 8:51:17 PM

[Points]: 38
Oké,ik zal eraan denken als ik mijn vagina nog eens gaat meten.Jij denk zeker dat ik en mijn vriendin een houten of een metalen meetlat van 5 cm breed en 0,5 cm dik gebruiken ?

Ik denk toch ook dat veel meisjes wel weten dat ze moeten meten met meetlat ! ! ! een vierkant meetlat van 1 cm op 1cm en die kun je kopen in kunststof of in metaal ! ! ! gebruiken geen gewoon meetlat van een 5 cm breed en 0,5 cm dik ! ! ! Dit is veel te gevaarlijk voor je vagina te meten ! ! ! Shame on you

Wat je zegt over de vagina bevalling enz... ! ! !
Maar je vergeet er wel bij te zeggen,dat wanneer een meisje/vrouw bevallen is van een kind,dat heel veel meisjes/vrouwen haar vagina terug moeten laten toe naaien,omdat de vagina door de bevalling van een kind open geschuurd is ? Boo hoo!

in de praktijk gaat een normale vagina tot een 5 cm a 7 cm gemakkelijk open staan als de vagina een orgasme heeft gekregen op begint een orgasme te krijgen ?

Een bevalling vagina is geen normale vagina in het dagelijks leven ! Not talking

d'oh!
wespje
Gepost: Tuesday, July 13, 2010 4:17:05 PM

Leerling. wrote:
Hallo =

Praten meisjes of vrouwen ook onder mekaar over de diepte en de breedte van haar vagina wanneer die helemaal open staat ? zoals jongeren of mannen onder mekaar praten over de lengte en de dikte van hun stijve penis.

Meten meisjes of vrouwen haar vagina ook wanneer haar vagina open staat voor ze of na ze een orgasme heeft gekregen ? zoals jongeren of mannen hun stijve penis meten voor hij of na hij een orgasme heeft gekregen.

Groetjes. Think d'oh! Eh?

! ! ! Leerling heeft vergeten bij te zeggen,welke meetlat je het beste kunt gebruiken om je vagina op te meten ! ! ! gebruik alleen een vierkant meetlat van 1 cm op 1 cm in metaal of in kunststof ! ! ! Veel plezier ermee met je vagina op te meten,het is plezant en leuk om het weten hoe diep en breed je vagina nu eigenlijk is ? Whistle

Nogmaals bedankt Leerling voor deze goede tip. Applause

d'oh!
Rukkergast
Gepost: Wednesday, July 14, 2010 1:37:16 AM

[Points]: 85
Doe even normaal, de lenge of de diepte speelt toch geen fucking rol.
En je vagina als ie helemaal open staat? Is het een deurtje fzo? Doe eens normaal.
Wees tevreden als er een pik in kan, precies of alle mannen hebben een grote pik.
Ik ben al tevreden als m'n pik er in kan, ik hou niet van jumbokutten.
uurwerk
Gepost: Wednesday, July 14, 2010 11:40:05 PM

mooi gezegt ! :d/

wespje
Gepost: Thursday, July 15, 2010 11:39:05 AM

Rukkergast wrote:
Doe even normaal, de lenge of de diepte speelt toch geen fucking rol.
En je vagina als ie helemaal open staat? Is het een deurtje fzo? Doe eens normaal.
Wees tevreden als er een pik in kan, precies of alle mannen hebben een grote pik.
Ik ben al tevreden als m'n pik er in kan, ik hou niet van jumbokutten.

Kijk dit is altijd het zelfde voor sommige jongens = zij zijn wel normaal als ze hun penis aan het meten zijn maar ! als een meisjes haar vagina willen meten dan zijn de meisjes opeens gekken of zotten = een jongen mag zoveel verschillende meisjes geneukt hebben vinden ze allemaal normaal voor ze een vaste relatie beginnen met een meisjes maar ! als een meisjes zich veel heeft laten neuken door verschillende jongens ! dan opeens zijn die meisjes een hoer ?

En als je het niet wil geloven dat veel meisjes/vrouwen na een bevalling van een kind genaaid moeten worden aan haar vagina,vraag het dan aan je moeder ? Of surft eens op internet rond en je zul wel zien ? Shame on you

d'oh!
wespje
Gepost: Thursday, July 15, 2010 11:44:34 AM

uurwerk wrote:
mooi gezegt ! :d/

Vertel jij ons maar eens als een jongen,waarom jij normaal bent ! als jij je penis aan het meten bent en ! als een meisjes haar vagina aan het meten is opeens niet meer normaal is ? Speak to the hand

d'oh!
uurwerk
Gepost: Monday, July 19, 2010 11:46:14 PM

in principe heeft het geen verschil, maar de diebte van uw vagina meten vindt ik ook wel een beetje raar maar swat kan erin komen

stouterd
Gepost: Tuesday, July 20, 2010 1:59:53 PM

[Points]: -88
laten we geen ruzie maken...
lolzzz
Gepost: Wednesday, July 21, 2010 1:51:48 PM

[Points]: -544
Waarom boel maken als meisjes/vrouwen de afmetingen van hun vagina willen weten en dit meten?
Jongens/mannan zouden wel hun penis mogen meten en meisjes/vrouwen hun vagina niet?!
= een vorm van DISCRIMINATIE Not talking (volgens mij)

xx
wespje
Gepost: Wednesday, August 04, 2010 7:10:49 PM

Kijk,we hebben allemaal gelijk over meisjes en jongens meten enz.. We gaan geen ruzie maken,het was maar een kleine mening verschil. Angel
Gebruikers aanwezig in dit onderwerp
Guest

Ga naar:
Je kunt geen nieuwe berichten posten in dit forum.
Je kunt niet antwoorden op berichten in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten verwijderen in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten bewerken in dit forum.
Je kunt geen polls creëren in dit forum.
Je kunt niet stemmen op polls in dit forum.

Main Forum RSS : RSS