Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 11/7/2009 Berichten: 87 [Points]: -260 Locatie: België
|
Ik wil me wel scheren maar mn ouders mogen er niks van merken. Hoe kom ik aan een scheermesje zonder dat mn ouders het merken? En moet je scheerzeep gebruiken?
|
Lid sinds: 6/6/2009 Berichten: 90 [Points]: -288 Locatie: oost-vlaandere
|
hey,
je kan zelf een scheermesje kope en dat verstoppe in je kamer en dat sochtends meeneme onder de douche en je daar gwn schere. ik scheer men balle en men kont, ik gebruik daar gn schuim voor, ik heb gn last vn jeuk of stoppels, maar wel als ik haar afdoe boven men penis, dus dat knip ik gwn af en toe kr bij. Ik denk niet dat je ouders je nog naakt zien dus als je in de douche gn spore nalaat(scheermesje late ligge of haar niet volledig wegspoele), zullen je ouders daar nooit iets vn ontdekke.
|
Lid sinds: 5/8/2011 Berichten: 39 [Points]: 47 Locatie: Nederland
|
weet niet hoe oud je ben en of je een "snor heb , mar dat is wel een prima cover up voor een scheermes, alleen nu: kaal of getrimt? ( en hou zou je dat moeten doen met een handmatige ?)
ik ben niet gek! maar prettig gestoord!
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 10/16/2011 Berichten: 25 [Points]: -119 Locatie: wetteren
|
Nieuwsgierig manneke wrote:Ik wil me wel scheren maar mn ouders mogen er niks van merken. Hoe kom ik aan een scheermesje zonder dat mn ouders het merken? En moet je scheerzeep gebruiken? ik gebruik gwn het scheermesje van me vader XD en ik doe er niets aan
|