|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 3/22/2010 Berichten: 3 [Points]: 9 Locatie: alkmaar
|
ik zit met een probeemtje. ik ben een halfbloedje en dat zorgt ervoor dat ik altijd veel haar over heb. ook op mijn vagina en tussen mijn billen ik scheer regelmatig maar altijd komen er bultjes en wordt het rood. ik scheer grondig met scheerschuim en gebruik goede scheermesjes maar toch hou ik rode plekjes over en verdwijnen nooit mij haartjes zoals op mij benen of op mijn okels.. ik vind dit zo vervelend en ben echt een beetej ten einde raad. hoe kan ik nou mijn vagina en tussen mijn ( bil spleet ) goed scheren
iemand tips? Alvast bedankt
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 105 [Points]: -1,239 Locatie: west-vlaanderen
|
same problem here ik denk gewoon effe doorbijten
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
|
Ik denk dat dit toch voor de meeste meisjes is. De huid is daar niet zo strak als op je benen en het is niet de plek die je gemakkelijk te lijf kunt gaan. Je mag jezelf daar niet te glad scheren ook want door alle huidplooien krijg je gegarandeerd af te rekenen met ingroeiende haartjes.
Indien je oud genoeg bent en centjes hebt kun je je daar regelmatig laten waxxen, of hulp inroepen van je vriend.
grtzz ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 8/19/2010 Berichten: 20 [Points]: -37 Locatie: België
|
to_old wrote:of hulp inroepen van je vriend. Ik zou dat toch niet durven vragen... Hij zou het volgens mij ook niet willen doen. Je kan elkaar graag zien en vertrouwen maar niemand moet zien hoe ik me scheer, en zeker daar niet... Het is inderdaad haast onmogelijk om je lekker glad te scheren als meisje. En het blijft ook altijd maar 1 dag. Om gek van te worden! Epileren zou dan nog beter zijn maar dat doet echt wel pijn...
|
|
Rang: Member Groep: Member
|
mss moet je ns andere dingen proberen dan scheren kdenk btw niet dat je volwassen moet zijn om je te laten waxen, ik laat het binnenkort doen der bestaat ook ne ladyshave hé, mn moeder gebruikt da en zis daar vree content mee
|
|
|
@ Lahja
Ik heb er alvast geen probleem mee als mijn vriendin mijn hulp inroept hoor maar zoals Jolien zegt er zijn nog andere zaken die je ook kunt proberen.
@ Jolien
Laat eens weten of het waxen iets is dat voor herhaling vatbaar is.
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Lid sinds: 7/1/2010 Berichten: 90 [Points]: 85 Locatie: In m'n boxer.
|
Elk haartje is lastig, knip het bij!
|
|
Lid sinds: 4/25/2011 Berichten: 90 [Points]: 10 Locatie: Wetteren
|
Als het echt erg is messchien naar de dokter informatie vragen!
Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
|
|
|
Guest |