|
|
Rang: Member Groep: Member
|
wespje wrote:want eigenlijk maakt het geen niet uit als je kleine of grote borrsten voor een goede seks te hebben ? Maar meisjes met kleine borsten worden bijna altijd uit gelachen op school door de jongens enz...? hah, jongens die meisjes uitlachen omdat ze kleine borstjes hebben zijn gewoon LAME... kinderachtig... 't is pijnlijk, maar je moet het gewoon negeren. als ze zouden lachen en je trekt het je aan dan toon je dat je dat net ietsje meer zwakker bent dan hen, en dat is niet goed, want zo zullen ze je nog meer uitlachen. meestal zijn die jongens ook ergens onzeker over zichzelf hoor, wacht maar binnen enkele jaren, hoe zij er dan zullen uitzien... (ik spreek uit ervaring, geloof me!)
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
cline wrote:hey,
eerst even een geruststelling: vele meisjes hebben kleine borsten. Ikzelf ben zeer laat in mijn puberteit gekomen, had pas aan mijn 16e (!) mijn regels voor de eerste keer. elke keer hoop je gewoon dat je wakker wordt en je borsten een cup groter geworden zijn. ik heb geen enkele vriend gehad tot mijn 18e, ik was te onzeker en durfde geen jongen te benaderen. elke trui die ik droeg was te groot, ik droeg zelfs al een bh toen het nog niet eens nodig was, maar ja, je wilt niet uit de boot vallen hé. in de zomer zelfs, zat ik met een koltrui omdat ik geen mooi decolleté had.
ik weet wat meisjes meemaken, zeker nu, want meisjes van 12 lopen tegenwoordig al als iemand van 18, dus alles valt beter op hé. je hoeft je geen zorgen te maken om kleine borsten, ik heb er eerlijk gezegd vaak om geweend, maar als je een jongen tegen het lijf loopt, en hij ziet je écht graag, dan zal hij je aanvaarden zoals je bent. ik heb ook een A, soms B (hangt echt af van welke winkel je binnenstapt, beetje te vergelijken met schoenmaten: soms heb ik 39, andere keren al een 41!) o ja, moest je het nog niet weten: die 75 of 95 die bij je A of B staat, slaat op de omtrek van je rug/borst, dus niet op een maatje binnen de A. als je breed bent zal je eerder een 95 hebben dan als je smal bent.
belangrijk is gewoon dat je jezelf leert aanvaarden hoe je bent, en dat is idd makkelijker gezegd dan gedaan...
Dank u wel voor je heel goede uitleg en tips.Bedankt.
|
|
|
cline wrote:wespje wrote:want eigenlijk maakt het geen niet uit als je kleine of grote borrsten voor een goede seks te hebben ? Maar meisjes met kleine borsten worden bijna altijd uit gelachen op school door de jongens enz...? hah, jongens die meisjes uitlachen omdat ze kleine borstjes hebben zijn gewoon LAME... kinderachtig... 't is pijnlijk, maar je moet het gewoon negeren. als ze zouden lachen en je trekt het je aan dan toon je dat je dat net ietsje meer zwakker bent dan hen, en dat is niet goed, want zo zullen ze je nog meer uitlachen. meestal zijn die jongens ook ergens onzeker over zichzelf hoor, wacht maar binnen enkele jaren, hoe zij er dan zullen uitzien... (ik spreek uit ervaring, geloof me!) Er zijn dan nog jongens die respect hebben voor meisjes met kleine borsten.Dank.u.
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 12/1/2010 Berichten: 1 [Points]: 3 Locatie: Turnhout
|
ja idd zou ook liever een b-cup hebben fzo ik heb nu een 75 D en dat is soms echt moeilijk om leuke bh's te vinden!!! :p
|
|
Lid sinds: 3/11/2011 Berichten: 1 [Points]: 3 Locatie: Antwerpen
|
Ik heb ook een 75D, maar ik wil helemaal niets kleiner eigenlijk :P. Zo lang heb ik deze maat ook nog niet, ik ben een half jaar geleden begonnen met de pil te pakken en daardoor ben ik 2 cupmaten gegroeid! Op 1 maand tijd :P! Verschieten ze ;)!
|
|
Lid sinds: 11/14/2010 Berichten: 9 [Points]: 27 Locatie: Brussel
|
Ik pesoonlijk vind B of C wel schoon, een handjevol is perfect, en bij B is het al goedgevuld maar ik ben ook met meiskes geweest met A...ik vind het vooral belangrijk dat een meisje als geheel goed in mekaar zit, dus als ze mager of groot is, heeft ze vaak A, en bredere meisjes hebben vaak dikkere borsten een meiske die heel klein of dun is en dan van die kanonnen waar ze bijna van omvalt...ook niet mooi hoor en trouwes ge kijkt er wel naar maar 't is niet het eerst he..over algemeen valt mij meerhet karakter en gezicht op,wat ze zegt en hoe ze doet en beweegt enzo da kan vreed sexy zijn
|
|
|
ricardo wrote: een handjevol is perfect, Blij dat mijne vent grote handen heeft!
Destiny may decide who touches your life - your heart decides who touches your soul, but tequila decides who touches your body
|
|
|
Ik vind dat je eens moet kijken naar de gezondheid ivm de borsten. Ik had vroeger een vriendin van 13 jaar en zij had al een d-cup. Haar rug is nu helemaal naar de vaantjes, en ze loopt voortdurend krom.
Ikzelf heb pas op mijn 16 borsten beginnen krijgen,wat ik vrij vervelend vond, maar heb nu op mijn 19 een goedgevormde b-cup. Mijn mama is nooit verder gekomen dan een A-cup, totdat ze zwanger werd en nu zit ze te pronken met haar c-cup. & eerlijk gezegd, té dikke borsten, vind ik echt niet mooi.
|
|
Lid sinds: 5/8/2011 Berichten: 41 [Points]: 47 Locatie: Nederland
|
ik vind grote meer een af knapper!geef mij maar klein of middel ( maar persoonlijk denk ik at favo middel aan de kleine kant is)
ik ben niet gek! maar prettig gestoord!
|
|
Lid sinds: 2/14/2011 Berichten: 13 [Points]: -131 Locatie: antwerpen
|
ik vind B of C goed maar egt niet groeter hoor ,, het zijn nu ook weer geen moordwapens hé . ;D
|
|
|
Ik zou ook willen dat mijn borsten groter waren. Ik ben 13 en heb een 75AA.Als ik iets moois zie liggen in de winkel. Staat het gewoon niet bij me omdat mijn borsten zo klein zijn.
|
|
Lid sinds: 12/21/2009 Berichten: 23 [Points]: -71 Locatie: west-vlaanderen
|
zeg thewayyouare je bent maar 13 je bent en nog in volle ontwikkeling wacht maar eens tot je een jaar of 16 bent
|
|
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 105 [Points]: -1,239 Locatie: west-vlaanderen
|
koop gewoon die jurk :p
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
Lid sinds: 5/8/2011 Berichten: 41 [Points]: 47 Locatie: Nederland
|
uurwerk wrote:koop gewoon die jurk :p inderdaad!
ik ben niet gek! maar prettig gestoord!
|
|
|
Ik ben super blij over mijn lichaam ik heb een een cup C mijn vriend zegt dat ik mooie ronde borsten heb en een lekkere kont,en dat ik een tijger ben in bed en ik heb een platte buik en geen dikke billen maar normaal,ik ben echt geil als ik denk aan seks en ben dan super wild in bed.'s avond slaap ik in mijn blootje of als mijn vriend er is draag ik een stout en ondeugend pakje en als ik in mijn blootje slaap dan kom ik heel de tijd aan mijn borsten en vinger ik me ... zalig! :)
|
|
|
spinseltje wrote:Ik heb ook een 75D, maar ik wil helemaal niets kleiner eigenlijk :P. Zo lang heb ik deze maat ook nog niet, ik ben een half jaar geleden begonnen met de pil te pakken en daardoor ben ik 2 cupmaten gegroeid! Op 1 maand tijd :P! Verschieten ze ;)! ik heb een 85E da is pas moeilijk om bh's te vinden, mijn hele familie heeft zo een grote borsten dus jah we kennen de goede adresjes :p
|
|
|
ik ben nog maar 14 en heb cup C... das echt niet fijn want bijna alle jobgens uit mijn klas die willen er aan zitten alleen omdat ik grote borsten heb :@
|
|
Lid sinds: 7/26/2011 Berichten: 2 [Points]: 6 Locatie: Nederland
|
Nou, ik voel me nu erg lelijk, maar ik heb dus grote borsten: DD. Er zijn gelukkig ook veel jongens die ze wel supermooi vinden, waarschijnlijk omdat ze erg strak en mooi natuurlijk zijn. Het is wel nadelig dat je inderdaad zoveel sporten kan doen omdat het dan pijn doet, maar met uitgaan kom je wel overal in en zeker tijdens mijn puberteit hebben veel jongens naar m'n borsten gestaard.
|
|
|
75 B richting Cup C aan
|
|
Lid sinds: 12/16/2011 Berichten: 2 [Points]: 6 Locatie: Antwerpen
|
Ik heb héle kleine borsten. Ik ben ook nog maar 13 jaar, maar mijn beste vriendin heeft al een B-cup.
|
|
|
Guest |