|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Ik heb me ooit eens laten vertellen dat er 2 soorten jongens zijn. Er zijn er die op de borsten vallen en op de billen. Nu geloof ik daar geen bal van want bij mij telt toch het gezicht hoor, als ik in de ogen van een meisje kijk moet ik er in kunnen verdrinken.
Waar kijken jullie meisjes en jongens naar? Wat geeft jou de eerste indruk van WOW
grtzz ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Lid sinds: 11/7/2009 Berichten: 87 [Points]: -260 Locatie: België
|
Ik ben een jongen en val op meisjes met een mooi gezicht
|
|
Lid sinds: 5/14/2010 Berichten: 48 [Points]: -479 Locatie: België
|
ik vind bijna altijd een meisje gewoon als ik haar goed ken en ze een goede persoonlijkheid heeft
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 11/5/2011 Berichten: 24 [Points]: 72 Locatie: Dendermonde
|
Hey, ik ben een meisje van 16 en ik heb een lieeeve vriend! maar ik zal toch even zeggen wat ik bij de eerste indruk belangrijk vind. Nl. Gezicht! specifiek: ogen en mond:') nog specifieker: TANDEN
ik zou nooit willen kussen, laat staan een lange conversatie willen voeren met iemand met gele, scheve tanden of een paar missende...
oh ja, de geur vind ik ook belangrijk!
maar first of aaaaaaaall, KARAKTER EN PERSOONLIJKHEID:')
toedels!
|
|
Lid sinds: 5/8/2011 Berichten: 39 [Points]: 47 Locatie: Nederland
|
gezicht natuurlijk, maar als ik moest zeggen billen of borsten, ga ik voor de borsten. klein tot middel, en zeker niet te groot!
ik ben niet gek! maar prettig gestoord!
|
|
Lid sinds: 2/9/2012 Berichten: 45 [Points]: -299 Locatie: moerbeke-waas
|
ik kijk naar het volledige lichaam maar spesefiek
haar , ogen , mond,
|
|
|
Guest |