Welkom gast! Zoeken | Actieve onderwerpen | Leden | Aanmelden | Registreren

Forum allesoverseks.be
Waar heb jij je lief leren kennen? Options
to_old
Gepost: Wednesday, June 30, 2010 10:52:27 AM
Rang: Advanced Member
Groep: Member

[Points]: 540
Ja de titel zegt het zelf al, waar heb jij je vriend(in) leren kennen? School, sportclub, vakantie, fuif, ....

Ik heb mijn vriendin leren kennen in de sportclub, waarschijnlijk omdat ik elke dag sport :d/

grtzz ;)

Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
soraya
Gepost: Wednesday, July 07, 2010 3:43:40 PM
Rang: Member

[Points]: 39
Bij het uitgaan, op cafe....Hij was er met twee vrienden, ik met een vriendin. Ik heb eerst wat 'eye-contact' proberen te maken maar dat lukte niet echt. Hij was zogezegd hetzelfde aan het doen maar ik heb toch niets zien gebeuren hoor. We houden het er alletwee maar op dat het nogal donker was daar :-). Toen één van zijn vrienden een praatje kwam slaan met mijn vriendin (hij zag ze wel zitten), hebben ze mij betrokken bij het gesprek, en heb ik na een tijdje gezegd dat ik ZIJN knappe vriend wel leuk vond, en dat die met mij wel eens mocht komen babbelen. Hehe, spannend he, maar wie niet waagt, niet wint he :-). En zo is het dan gebeurd...Ik vind het wel cool dat ik bij wijze van spreken hem heb versierd, en mijn lief vindt dat ook :-). 't Moeten niet altijd de jongens zijn he die op jacht moeten gaan.
FRANKLINANDMARSHALL
Gepost: Saturday, November 05, 2011 4:08:07 PM
Rang: Member

[Points]: 72
Bij het snowboarden, in Frankrijk op zo'n soort kampje, zeg maar.

Ik was er met mijn beste vriendin S en hij (B) was er met twee vrienden K en J.

Het toevallige was dat ik zijn vrienden K en J kende, omdat ik er twee jaar voordien mee in de klas had gezeten. Wij drie natuurlijk heel verbaasd over deze toestand en daardoor zag ik mijn huidig liefje B toen niet staan. Ik was niet echt op zoek naar de liefde dus ik hechtte geen belang aan 'de jongen die meeging met K en J'

B had van het begin al een reputatie. Een macho-reputatie. Hij maakte constant mopjes over seks, meisjes, enzovoort. Dat was een serieuze afknapper! Maar deze negatieve dingen hadden ook hun positieve kanten: hij had een geweldig goed gevoel voor humor (buiten de seks-mopjes weliswaar!)

Nu ja, een paar maanden na onze 'eerste ontmoeting' hadden we gekust, en waren we samen! 20 augustus 2010. Toch wel al een tijdje! maar ik zie hem graag *-*
Gebruikers aanwezig in dit onderwerp
Guest

Ga naar:
Je kunt geen nieuwe berichten posten in dit forum.
Je kunt niet antwoorden op berichten in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten verwijderen in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten bewerken in dit forum.
Je kunt geen polls creëren in dit forum.
Je kunt niet stemmen op polls in dit forum.

Main Forum RSS : RSS