|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
1.weten jullie nog niewe trukjes om te mastruberen of dinge die je kan gebruike???
|
|
|
Je kan een komkommer uithollen en in de magnetron stoppen, Maar dan niet te snel je lul erin drukken want je moet eerst de hete lucht er een beetje uit laten gaan. Als je het probeerd veel plezier
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 7/1/2010 Berichten: 90 [Points]: 85 Locatie: In m'n boxer.
|
Waarom trucs, als je 2 werkinstrumenten hebt om te bewerken? Neem gewoon lekker je hand(en) en wat speeksel, that's all that it takes.
|
|
|
hebben jullie wel eens zo`n nepkut gebruikt?
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 4/25/2011 Berichten: 87 [Points]: -90 Locatie: Wetteren
|
Ik heb een tip voor als je snel moet klaarkomen bij het rukken.(ik heb het van een vriend) Je moet tijdens het rukken je benen continu streken.(natuurlijk niet tot je een spierscheur hebt) Ik heb het geprobeerd en ik was binnen de minuut klaargekomen!
Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
|
|
Lid sinds: 4/30/2011 Berichten: 4 [Points]: 12 Locatie: hoogstraten
|
Doe wat je zelf lekker vind.ik doe het meestal boven de WC.als ik dan klaarkom moet ik niet opruimen.
|
|
Lid sinds: 5/1/2011 Berichten: 4 [Points]: 18 Locatie: Turnhout
|
miekje wrote:hebben jullie wel eens zo`n nepkut gebruikt? Wat is dat?
|
|
|
Ik doe het ook soms op de wc maar in mijn bed doe ik dat ook als ik zin heb maar dan spuit ik vaak op mijn buik maar wat dan met dat spul??!!
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 11/9/2011 Berichten: 25 [Points]: -22 Locatie: Hier
|
miekje wrote:hebben jullie wel eens zo`n nepkut gebruikt? ja :-)
|
|
Rang: Member Groep: Member
|
Just Normal wrote:Ik heb een tip voor als je snel moet klaarkomen bij het rukken.(ik heb het van een vriend) Je moet tijdens het rukken je benen continu streken.(natuurlijk niet tot je een spierscheur hebt) Ik heb het geprobeerd en ik was binnen de minuut klaargekomen! Doe ik altijd. Heb het van mezelf ;)
|
|
|
Guest |