|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
Mijn vriend en ik praten reeds enkele maanden over seks in het openbaar. Overdag heeft hij soms enkele uurtjes vrij en ik zou hem graag verrassen met een wilde sekspartij in de openbaar. Enkele weken terug probeerde ik het in tillegembos maar daar blijken teveel mensen te passeren dan zakten we maar af naar een rendez vous hotelletje (ook een aanrader!).
Weten jullie leuke, stille, redelijk betrouwbare en kalme plaats? Regio Brugge. Groetjes t.d.
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 103 [Points]: -1,439 Locatie: west-vlaanderen
|
in mijn huis :D, Neen probeer in die bossen te gaan van lissewege
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
Rang: Newbie Groep:
|
je kan bijvoorbeeld in een park waar weinig mensen komen tussen de struiken gaan neuken ik ga mij soms aftrekken in de bosjes
|
|
Lid sinds: 5/8/2011 Berichten: 39 [Points]: 47 Locatie: Nederland
|
quinny1998 wrote:je kan bijvoorbeeld in een park waar weinig mensen komen tussen de struiken gaan neuken ik ga mij soms aftrekken in de bosjes quinny stop met opscheppen.. of bezoek een dokter, want je hormonen zijn te actief voor je leeftijd dit is gebaseert op AL je posts...
ik ben niet gek! maar prettig gestoord!
|
|
|
OT: gebruik het  knopje in plaats van de  om te antwoorden op een bericht dat er net boven staat. (gebaseerd op je berichten) :D Pfff Brugge is meestal druk, zijn er in het station geen plekjes of de openbare bibliotheek?
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 11/9/2011 Berichten: 25 [Points]: -22 Locatie: Hier
|
Speelplaats van de school is wel spannend, maar dan in het weekend of zo :-)
|
|
Rang: Guest Groep:
Lid sinds: 3/7/2012 Berichten: 25 [Points]: -2,047 Locatie: Den Bosch
|
Ik en mijn vriendin hebben in een pashokje geneukt. Dit is spannend! Werden wel bijna betrapt... Kwam wel al na 5 min klaar of zo...
|
|
|
je staat VOOR brugge station met je neus naar de bushaltes gericht. je steekt de straat over en dan ga je RECHTS naar het park toe. blijven stappen tot aan n bruggetje, daar vind ge wel n plekske ;) ooit zelfs ns vlug n plekje moeten zoeken in die regio ;p
|
|
|
|
|
|
Guest |