Welkom gast! Zoeken | Actieve onderwerpen | Leden | Aanmelden | Registreren

Forum allesoverseks.be
Iemand kussen die een lief heeft Options
Shy
Gepost: Saturday, February 19, 2011 2:08:42 PM
Rang: Advanced Member
Groep: Member

[Points]: -479
Hej , ik heb een klein probleem
Ik heb een goede vriendin en we flirten een beetje , maar elke keer als ik haar recht in ogen ofzo kijk, draait ze zich weg, ook al zou ze eigenlijk wel willen kussen. Is het fout voor mij om haar toch te kussen?
soraya
Gepost: Tuesday, March 15, 2011 4:26:43 PM
Rang: Member

[Points]: 39
ik denk niet dat het fout is dat je haar zou kussen. Dat moet je zelf wel aanvoelen. Maar je vriendin doet precies wel wat dubbelzinnig, ze draait zich weg, maar jij denkt dat ze wil kussen. Meestal nemen jongens toch nog het initiatief en wachten meisjes soms af of de jongen de signalen begrepen heeft..

Natuurlijk kan je je vergissen maar dat is dan het risico dat je loopt. Ik denk trouwes dat de meeste meisjes graag hebben dat de jongen het initiatief neemt op dat vlak, en als je te veel aarzelt of superonzeker bent...niet alle meisjes hebben dat graag. Andere zaak is als een arroganterik overkomen, da's natuurlijk weer het ander uiterste.

Dusseh...ik zou het eerst al aanbrengen...zo van 'ik heb zo een zin om je te kussen, je ziet er nu zo mooi/onweerstaanbaar uit', en dan zie je wel hoe ze reageert.

successss eh..;seg en als het al gebeurd is mag je hier wel de afloop komen vertellen

soraya
to_old
Gepost: Thursday, August 11, 2011 2:02:57 PM
Rang: Advanced Member

[Points]: 540
Uit je titel maak ik uit dat je vriendin een lief heeft? Dus ze ziet je misschien wel zitten maar houd ook zielsveel van haar vaste vriend.

Ik vraag me dan ook af of het flirten is of gewoon samen zijn als vrienden? Iets wat jongens soms niet goed willen of kunnen begrijpen.

Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
Gebruikers aanwezig in dit onderwerp
Guest

Ga naar:
Je kunt geen nieuwe berichten posten in dit forum.
Je kunt niet antwoorden op berichten in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten verwijderen in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten bewerken in dit forum.
Je kunt geen polls creëren in dit forum.
Je kunt niet stemmen op polls in dit forum.

Main Forum RSS : RSS