|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
Hoe meer je leest op de sites, hoe meer verwarring er bestaat over het onderwerp gepijpt worden.
Ik zou effectief willen weten welke risico's je loopt als man om gepijpt te worden door een vreemde vrouw en ook op ' bepaalde feestjes Gangbangs ' waar verschillende vrouwen met verschillende mannen vrijen. De vrouwen pijpen daar meestal zonder condoom maar ik kan me moeilijk inbeelden - indien het te gevaaarlijk zou zijn voor hen- , gaan ze toch ook niet dom doen en russische roulette spelen Hiv zou niet besmettelijk zijn maar wat met de SOA's.
Volgens een medewerker van Sensoa (gesproken via de hulplijn verleden week) zijn de kansen miniem om gepijpt te worden, je verhoogt maar de risico's indien jezelf pijpt (vrijgave van vocht en sperma)
Kan iemand met raad geven ? Met condoom is altijd veilig maar niet hetzelfde gevoel zowel voor de pijpster als degene die verwend wordt.
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Volgens mij blijft Pijpen zonder condoom onveilig voor SOA: zowel degene die pijpt als degene die wordt gepijpt loopt risico op syfilis, herpes genitalis, genitale wratten, chlamydia en gonorroe. Het risico is aanzienlijk te verkleinen door een condoom te gebruiken.
Wel is het veilig voor HIV als de man niet klaarkomt in de mond van degene die pijpt. Degene die gepijpt wordt loopt geen risico op besmetting met HIV.
Dus indien de mensen niet onderzocht zijn op die feestjes wordt daar inderdaad een soort Russische roulette gespeeld volgens mij.
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 11/5/2011 Berichten: 24 [Points]: 72 Locatie: Dendermonde
|
Geen idee wanneer je het meest risico op ziektes en/of infecties of dergelijke hebt bij blowjobs.
Ik pijp mijn vriend zonder condoom, we zijn hier allebei de eerste in. Verder nog geen problemen gehad, geen pijpkwaaltjes :')
|
|
|
Guest |