|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 12/2/2010 Berichten: 59 [Points]: -181 Locatie: belgie
|
hallo allemaal
wat is jouw favoriete ondergoed en wat zie je het liefste bij meisjes? (en voor de jongens die homo zijn mag je het natuurlijk ook zeggen wat je liefst bij je partner hebt)
ik begin :) ik heb het liefst de losse boxer en bij meisjes liefst een string of een "boxershort" als je da zo noemt bij meisjes
|
|
Lid sinds: 12/2/2010 Berichten: 59 [Points]: -181 Locatie: belgie
|
niet alleen kijken naar topic he :P ook antwoorden :)
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 3/27/2011 Berichten: 3 [Points]: 9 Locatie: Antwerpen
|
Ik vind zo van die boxershorts met een leuk randje (dus niet die gekronkelde stoffen) wel plezant, maar kben al blij als ze het regelmatig veranderen, want er is nix zo goor als een week lang op dezelfde boxershort van je overbuur (die zijn broek marginaal laag laat hangen) te kijken^^.
|
|
Lid sinds: 4/23/2011 Berichten: 2 [Points]: 12 Locatie: Oost-Vlaanderen
|
Ik vind slips het geilst. Niet te groot en niet te klein, zodat je er nog wat kan bij fantaseren.
|
|
|
ik draag zelf het liefst slips, vind ik het lekkerst zitten. en het kan me echt niet uitmaken wat een meisje draagt. het liefst draagt ze wat ze zelf lekker vind zitten.
|
|
Lid sinds: 5/8/2011 Berichten: 39 [Points]: 47 Locatie: Nederland
|
mij boxer ( strak of los maakt mij niet veel uit) en bij de meide is een boxer wel stoer, maar een string wel lekker moge ze zelf wel kiezuh
ik ben niet gek! maar prettig gestoord!
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 2/14/2011 Berichten: 13 [Points]: -131 Locatie: antwerpen
|
voor jongens en meisjes gewoon losse boxershorten van h&m . ;D
|
|
Lid sinds: 5/14/2010 Berichten: 48 [Points]: -479 Locatie: België
|
banana wrote:voor jongens en meisjes gewoon losse boxershorten van h&m . ;D Uhu zelfs bij meisjes is dat jammie :)
|
|
|
Ik heb het liefst strings voor mannen en vrouwen. Strings zitten bij mij het lekkerste. Nu iedereen mag kiezen wat die wil dragen maar ik zou het jammer vinden moest mijn partner mij verbieden om strings te dragen zijnde als man.
|
|
|
ik ben een jongen (15) bij jongens vind ik boxershorts het mooist, draag ze zelf ook! bij meisjes zijn strings, slips, hipsters en van die korte boxershorts mooi. en natuurlijk een mooie bh.
|
|
Lid sinds: 3/13/2012 Berichten: 19 [Points]: -104 Locatie: De Pinte
|
Bij mezelf boxer en bij een meiske (omdak ik momenteel single ben) een meisjes boxer, gwn slipje
|
|
Lid sinds: 6/16/2010 Berichten: 40 [Points]: -508 Locatie: Belgieeeeee
|
hé wat leuk ;) ik dacht dat ik als enige boxers bij meisjes zo hmmm :) vond, haha en voor jonges ook boxers! zeker een te klein onderbroek (slipje) bij jonges vind ik echt fout... x)
Liefde klinkt zooo mooi, maar wat is liefde? Is liefde misschien het vrijen?
|
|
|
Guest |