|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
Ik ben een gast van 15 en ben net begonnen met rukken. Ik deed dit steeds op het toilet maar wil het liever in bed doen omdat dat leuker lijkt. Ik weet wel niet goed hoe ik dan mijn sperma moet opvangen. Vroeger schoot ik gewoon in de WC maar dat bleef niet stimulerend zijn.
Grtz anoniem77
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 12/21/2009 Berichten: 20 [Points]: -368 Locatie: west-vlaanderen
|
doe een condoom aan of doe een plastieken zak er over als je komt
|
|
|
Mijn ouders noge da liefst nie te wete kome. Die wete nie dak da doe en liefst ook da ze t nie te wete kome dus da van diene plastieke zak en condoom kan dus nie
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 103 [Points]: -1,439 Locatie: west-vlaanderen
|
Waarom neem je gewoon geen (wegwerp) zakdoek en cum het daar in, dan steek je die in je broek en als je naar wc moet smijt je hem er gewoon in. Niemand zal er iets van teweten komen! (Maak wel da je het niet vergeet die zakdoek weg te werpen :p)
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
Lid sinds: 4/25/2011 Berichten: 87 [Points]: -90 Locatie: Wetteren
|
Messchien moet je je wat inhouden zo dat het maar tot je hand loopt+leg je op je rug=als het zou verderlopen dan loppt het op je ballen. Trouwens als je je inhoud geeft het een klein beetje een beter gevoel.
Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
|
|
Lid sinds: 11/5/2011 Berichten: 24 [Points]: 72 Locatie: Dendermonde
|
Wow, wat een miserie daar!
Mijn vriend heeft altijd een papierenzakdoekendoos, je kent het wel, naast zijn bed. Dat heeft hij al van toen hij een peuter was ('s nachts snotneus, bloedneus,...)
Nu heeft hij dit nog altijd, maar ook om zijn sperma op te vangen dan:') Onopvallend en slim!
Over de zakdoeken vol met sperma in zijn vuilbak hoeft hij zich ook geen zorgen te maken. Zijn vader is niet zo een erge controlfreak...
toedels!
|
|
|
als ik voel dat ik kom ga ik steeds rustiger op en neer met mijn hand. en als het eruit komt houd ik mijn hand ervoor en vang het zo op
|
|
Rang: Guest Groep:
Lid sinds: 3/7/2012 Berichten: 25 [Points]: -2,047 Locatie: Den Bosch
|
FRANKLINANDMARSHALL wrote:Wow, wat een miserie daar!
Mijn vriend heeft altijd een papierenzakdoekendoos, je kent het wel, naast zijn bed. Dat heeft hij al van toen hij een peuter was ('s nachts snotneus, bloedneus,...)
Nu heeft hij dit nog altijd, maar ook om zijn sperma op te vangen dan:') Onopvallend en slim!
Over de zakdoeken vol met sperma in zijn vuilbak hoeft hij zich ook geen zorgen te maken. Zijn vader is niet zo een erge controlfreak...
toedels! Ik heb altijd een tissue bij de hand en net voordat het komt hou ik die echt er op. Dit werkt heel goed! Probeer dit eens. De zakdoek voelt ook lekker aan op je eikel.
|
|
Lid sinds: 6/16/2010 Berichten: 40 [Points]: -508 Locatie: Belgieeeeee
|
Ik doe zoals vic :) zo'n papieren zakdoekje voelt ook lekker ;)
Liefde klinkt zooo mooi, maar wat is liefde? Is liefde misschien het vrijen?
|
|
|
gewoon op mn buik of op de grond ofzo en daarna opkuisen simpel en doeltreffend
life fast, drop dead
|
|
|
Ik smeer het gewoon uit in mijn bed alles je het goed uitsmeer zie je er niks meer van als het droog is
|
|
|
Guest |