|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 4/25/2011 Berichten: 87 [Points]: -90 Locatie: Wetteren
|
Ik ben een jongen van 12jaar. Ik vond dat mijn haar te lang werd en scheerde het af tot +/-2mm. Maar de dag erna was het haar weer dezelfde lengte als de dag ervoor. Is dit normaal? (en serieus ik overdrijf niet)
Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
|
|
Lid sinds: 1/9/2010 Berichten: 103 [Points]: -1,439 Locatie: west-vlaanderen
|
idk :p raar
Seks is misschien taboe maar het kan deugd doen om erover te praten.
|
|
Lid sinds: 4/25/2011 Berichten: 87 [Points]: -90 Locatie: Wetteren
|
uurwerk wrote:idk :p raar Heb de gij daar een logische verklaring voor?
Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
|
|
Lid sinds: 5/8/2011 Berichten: 39 [Points]: 47 Locatie: Nederland
|
ik heb ook dat het (naar mijn mening) snel terug groeit, en als ik het daarna (dus een dag later) weer scheer is de huis nog zo geïriteert dat het soms ook bloed. misschien is dit allen de eerste keren?
ik ben niet gek! maar prettig gestoord!
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 4/14/2011 Berichten: 13 [Points]: -58 Locatie: nederland
|
Neok wrote:ik heb ook dat het (naar mijn mening) snel terug groeit, en als ik het daarna (dus een dag later) weer scheer is de huis nog zo geïriteert dat het soms ook bloed. misschien is dit allen de eerste keren? Scheer je je met een mesje of electrisch? Moet je het wel dagelijks doen? (hoe oud ben je?)
|
|
Lid sinds: 5/8/2011 Berichten: 39 [Points]: 47 Locatie: Nederland
|
blue-boy wrote:Neok wrote:ik heb ook dat het (naar mijn mening) snel terug groeit, en als ik het daarna (dus een dag later) weer scheer is de huis nog zo geïriteert dat het soms ook bloed. misschien is dit allen de eerste keren? Scheer je je met een mesje of electrisch? Moet je het wel dagelijks doen? (hoe oud ben je?) hand, en ik ben 14 maar nu doe ik het maar 1 x p week
ik ben niet gek! maar prettig gestoord!
|
|
Lid sinds: 4/14/2011 Berichten: 13 [Points]: -58 Locatie: nederland
|
1 x per week is vast wel genoeg en dan irriteert het de huid ook niet. Als dat nog wel zo is of je krijgt toch prikkende stoppeltjes dan kan je er een alcoholvrije aftershave-gel op doen.....
|
|
Lid sinds: 10/16/2011 Berichten: 25 [Points]: -119 Locatie: wetteren
|
Just Normal wrote:Ik ben een jongen van 12jaar. Ik vond dat mijn haar te lang werd en scheerde het af tot +/-2mm. Maar de dag erna was het haar weer dezelfde lengte als de dag ervoor. Is dit normaal? (en serieus ik overdrijf niet) ik heb eens de helft afgedaan en de andere helft niets aan gedaan zo heb ik gezien als je scheert dat het rapper terug groeit :p
|
|
|
Guest |