Welkom gast! Zoeken | Actieve onderwerpen | Leden | Aanmelden | Registreren

Forum allesoverseks.be
Klaarkomen tijdens seks Options
Refresh
Gepost: Monday, May 09, 2011 2:29:10 PM
Rang: Newbie
Groep: Member

[Points]: 6
hey,

ik zal mezelf kort even voorstellen en mijn probleem zo goed mogelijk proberen te schetsen.

Ik ben dus een jongeman van 19... Euhm ja als mijn vriendin & ik seks hebben, dan heb ik heel weinig gevoel in mijn penis,
ik heb wel gevoel, maar het lijkt alsof ik nooit tot een climax ga komen...
Nu als ik zelf masturbeer, dan weet ik wel hoe en wat ik moet doen om gevoel te krijgen en tot een climax te komen...
Wij denken dat het probleem ligt bij mijn penis...
Ik ben vroeger bij mijn geboorte besneden geweest en ze hebben mijn urinebuis moeten 'verleggen'
ook is hij niet van de grootste... (hij is niet klein, maar hij komt ook niet aan het gemiddelde)
oh ja, ook, zonder condoom heb ik meer gevoel als met condoom... (maar wij willen nog geen kinderen dus zweren we bij de pil EN condoom)

Nu een paar 'oplossingen'? Maatje kleiner van condoom, en misschien een dunner type (featherlight? van durex?)
voor de rest, andere standjes proberen of veel oefenen..

het is best frusterend voor ons eigenlijk.. Weet iemand misschien meer over mijn probleem?

Groetjes M'
blue-boy
Gepost: Monday, May 09, 2011 5:36:30 PM
Rang: Member

[Points]: -58
Hallo M,

Je zou het volgende standje kunnen proberen....jij op je rug, je vriendin kruislings op je zittend. Als je penis volledig in de vagina zit moet je vriendin iets naar achteren schuiven, met haar kontje richting jouw voeten dus. Er komt dan extra spanning op je penis en die wordt daardoor gevoeliger. Je eikel zal zelfs een flink stuk gevoeliger worden....
Refresh
Gepost: Monday, May 09, 2011 9:04:17 PM
Rang: Newbie

[Points]: 6
Ok bedankt Blue-Boy,

kunnen we zeker eens proberen dan ! bedankt voor de tip :d/

Groetjes M'
to_old
Gepost: Wednesday, August 10, 2011 5:26:42 PM
Rang: Advanced Member

[Points]: 540
Als je van jongs af besneden bent is het inderdaad moeilijker om klaar te komen. Je eikel is minder gevoelig geworden door de wrijving in je ondergoed. Hierdoor worden je zenuwen in je penis minder gevoelig voor aanrakingen door de continue stimulering

Ik denk dat jij heel goed weet wat je lekker vindt en wat je minder prettig vindt. Spreek hierover met je vriendin, probeer verschillende standjes bouw spanning op of zoek zaken, plaatsen die dit doen samen komen jullie er zeker wel uit.

grtzz ;)

Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
zpmboy
Gepost: Thursday, February 09, 2012 3:51:56 PM
Rang: Advanced Member

[Points]: -299
Gebruikers aanwezig in dit onderwerp
Guest

Ga naar:
Je kunt geen nieuwe berichten posten in dit forum.
Je kunt niet antwoorden op berichten in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten verwijderen in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten bewerken in dit forum.
Je kunt geen polls creëren in dit forum.
Je kunt niet stemmen op polls in dit forum.

Main Forum RSS : RSS