|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 5/8/2011 Berichten: 39 [Points]: 47 Locatie: Nederland
|
hoe weet je of iemand op je is (voor de gene die "blind" daarvoor zijn zoals ik)
ik ben niet gek! maar prettig gestoord!
|
|
|
Als ze naar je blijft kijken, als ze met haar haar speelt als ze naar je kijkt, als ze haar kleding op orde brengt als ze je ziet, als ze met je komt praten over de stomste dingen (Justin Bieber of zo  ), als ze zegt: "ik vind je leuk", als ze met al je grappen lacht (zoals "Justin Bieber is cool"), als ze je aanraakt; als ze andere busverbindingen neemt om bij je te zijn
Destiny may decide who touches your life - your heart decides who touches your soul, but tequila decides who touches your body
|
|
|
is er niet een soort test zodat je het zeker weet zonder ik me zelf miss voorschut zet? (ik doe deze dingen hier onder ook niet als ik op iemand ben omdat: a, ik het niet durf  . b, ik niet wil dat iemand het weet  ) Quote:Als ze naar je blijft kijken, als ze met haar haar speelt als ze naar je kijkt, als ze haar kleding op orde brengt als ze je ziet, als ze met je komt praten over de stomste dingen (Justin Bieber of zo ), als ze zegt: "ik vind je leuk", als ze met al je grappen lacht (zoals "Justin Bieber is cool"), als ze je aanraakt; als ze andere busverbindingen neemt om bij je te zijn
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 9/3/2011 Berichten: 15 [Points]: -22 Locatie: Belgie?
|
Vragen! ;)
|
|
|
Anton0wns wrote:Vragen! ;) ja, alleen is ze volgens mij net zo doortrapt als mij ze zegt nee, maar haar lichaamstaal zegt volgens mij iets anders :S
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 9/3/2011 Berichten: 15 [Points]: -22 Locatie: Belgie?
|
Vertel der dat je haar leuk vind, (als dat zo is) vraag hoe zij zich voelt. Als jij de eerste stap zet zal voor haar ook makkelijker zijn om toe te geven. Als ze nee zegt moet je dat maar aannemen.
Lichaamstaal kan ook verkeerd begrepen worden.
P.s kijken jullie geen plane jaine ofzo? xd
|
|
|
Guest |