|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
Hallo
Mijn vriend heeft het probleem dat hij heel snel klaarkomt tijdens de seks en dat niet kan controleren. Na de zoveelste keer was het hem teveel en is zijn zelfvertrouwen gezakt.
Normaal hadden we regelmatig seks en waarschijnlijk gaat dit nu heel fel verminderen. ik zou dit zelf heel jammer vinden. Wat kunnen we hieraan doen?
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 4/14/2011 Berichten: 13 [Points]: -58 Locatie: nederland
|
Hallo Mistery
Wat bedoel je met dat hij (of jullie) het niet kan controleren? Komt hij bijv al klaar zonder dat er (enige) seksuele handelingen zijn verricht? Of komt hij te snel klaar als jij bijv zijn penis begint te verwennen of dat hij nog maar net jou vagina heeft gepenetreerd....
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Ik weet niet of jullie veilig vrijen? Soms kan een condoom het verschil van je vriend zijn gevoelig zijn helpen en zijn orgasme uitstellen. Er zijn zelfs condooms die hiervoor speciaal ontworpen zijn bvb Durex Performa of deze echt werken weet ik niet maar misschien een leuk cadeau en hint als je nog eens zin hebt ze zijn verkrijgbaar bij veelvuldig kruidenier of groot warenhuis.
grtzz ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
|
Guest |