|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 6/20/2011 Berichten: 7 [Points]: 21 Locatie: Antwerpen, België
|
Hay :)
Ik heb een vraagje, ik en mijn vriendin hebben af en toe intieme momentjes, de laatste keer zat zij in m'n broek en wreef ze rond m'n penis enzo. Toen begon ik haar buikje te strelen, en toen ik aan de rand van haar slipje kwam, vroeg ik of ik verder mocht gaan of niet. Ze zei ja, dus dat deed ik. Ik probeerde haar te vingeren, maar het deed een beetje pijn. Ik ben toen gestopt, want ik hou er niet van om haar pijn te doen. We hebben het er een paar dagen later over gehad, en ze zei dat ze het heel erg fijn zou vinden moest ik haar nog eens proberen te vingeren. Nu, ik heb geen flauw idee hoe ik dat zou moeten doen, en zei heeft zich ook nog nooit gevingerd, dus we hebben allebei geen ervaring daar mee. Ook zou ik wat tips willen om haar op haar gemak te stellen, dat ze wat minder gespannen is, dat het geen -of op z'n minst minder- pijn doet als de laatste keer.
Graag een antwoordje :)
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 5/14/2010 Berichten: 48 [Points]: -479 Locatie: België
|
Be_My_Guest wrote:Hay :)
Ik heb een vraagje, ik en mijn vriendin hebben af en toe intieme momentjes, de laatste keer zat zij in m'n broek en wreef ze rond m'n penis enzo. Toen begon ik haar buikje te strelen, en toen ik aan de rand van haar slipje kwam, vroeg ik of ik verder mocht gaan of niet. Ze zei ja, dus dat deed ik. Ik probeerde haar te vingeren, maar het deed een beetje pijn. Ik ben toen gestopt, want ik hou er niet van om haar pijn te doen. We hebben het er een paar dagen later over gehad, en ze zei dat ze het heel erg fijn zou vinden moest ik haar nog eens proberen te vingeren. Nu, ik heb geen flauw idee hoe ik dat zou moeten doen, en zei heeft zich ook nog nooit gevingerd, dus we hebben allebei geen ervaring daar mee. Ook zou ik wat tips willen om haar op haar gemak te stellen, dat ze wat minder gespannen is, dat het geen -of op z'n minst minder- pijn doet als de laatste keer.
Graag een antwoordje :)
Ik heb hetzelfde alleen zit ik nog niet zo ver , ik zou er gewoon met haar over praten, over wat ze fijn vind en waar ;)
|
|
Rang: Newbie Groep: Member
Lid sinds: 6/20/2011 Berichten: 7 [Points]: 21 Locatie: Antwerpen, België
|
Shy wrote:Ik heb hetzelfde alleen zit ik nog niet zo ver , ik zou er gewoon met haar over praten, over wat ze fijn vind en waar ;) Je kan proberen het voorzichtig aan haar te vragen. Je kan ook misschien proberen het zelf een beetje op te bouwen, zoals ik deed. Haar een beetje strelen op haar buik enzo, mijn vriendin werd daar redelijk opgewonden van :-)
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
OT: gebruik het  knopje in plaats van de  om te antwoorden op een bericht dat er net boven staat. Meisjes hebben hier verschil in. Even een vraag het was blijkbaar beiden jullie eerste keer dus wat deed je precies? Onmiddellijk de clitoris aanvallen, want dat is het plekje dat we moeten hebben? Of deed je het zoals het hoort de ganse schaamstreek strelen, verkennen en op deze manier het aangenamer maken voor jezelf en je vriendin? Als je onmiddellijk een aanval op haar clitoris uitvoert kan dit inderdaad wel pijn doen. De voornaamste oorzaak is dat je op een supergevoelige plaats begint te wrijven. Gebruik wat glijmiddel of spuug zodat je glijd over het plekje dat je wilt. Of beter val niet onmiddellijk de clitoris aan maar wrijf en streel zachtjes de schaamlippen en de omgeving (van clitoriskapje tot perineum voor de kenners) tot je vriendin zo opgewonden is dat de schaamlippen beginnen te zwellen en er vocht door de vaginawand en de schaamlippen naar buiten geperst wordt. Dit vocht zorgt er voor dat een vinger of penis makkelijk in de vagina glijdt en zal je meisje in de zevende hemel brengen. grtzz ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|
|
|
Guest |