|
|
Rang: Newbie Groep: Member
|
Ik ben een tijdje geleden besneden omdat mijn voorhuid te nauw was. Ik schaam me er wel een beetje voor .. Zijn er nog kerels besneden hier op dit forum? Wat vinden meiden van een besneden piet?
|
|
|
mijn laatste bedpartner was ook besneden, ik vind dat mooi en 't is ook erg proper. Daarvoor was ik 5jaar samen met iemand die niet besneden was en als ik mag kiezen liever wel besneden (zeker om te pijpen)
|
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
Lid sinds: 5/14/2010 Berichten: 48 [Points]: -479 Locatie: België
|
Ben ook besneden
|
|
Lid sinds: 6/6/2011 Berichten: 8 [Points]: -267 Locatie: meerle
|
ben ook besneden op vroege leeftijd ik ben er niet mee gepest omdat veel jongens die in mijn klas besneden waren
handtekenig
|
|
Lid sinds: 4/25/2011 Berichten: 87 [Points]: -90 Locatie: Wetteren
|
sjoerd wrote:ben ook besneden op vroege leeftijd ik ben er niet mee gepest omdat veel jongens die in mijn klas besneden waren hoe kunnen ze je daarmee pesten niemand weet dat toch?
Ik ben jong, maar weet al meer dan je denkt!
|
|
Lid sinds: 7/11/2011 Berichten: 2 [Points]: -85 Locatie: Oost-Vlaanderen
|
Ik ben besneden bij de geboorte, veel mensen zijn besneden hoor, je moet je er zeker niet voor schamen.
|
|
|
Ik ben ook besneden :-)
|
|
Lid sinds: 5/14/2010 Berichten: 48 [Points]: -479 Locatie: België
|
Ik ga waarschijnlijk aan mijn lief vertelle dat ik besneden ben
|
|
Rang: Member Groep: Member
Lid sinds: 10/16/2011 Berichten: 25 [Points]: -119 Locatie: wetteren
|
Shy wrote:Ben ook besneden ik ging overlaatst naar het medisch onderzoek ( ben 13 ) en ze zei dat ik iedere keer als ik in bad zit moet proberen men voorhuid achteruit te schuiven betekend dat dat ik zal moeten besneden worden????
|
|
Lid sinds: 2/9/2012 Berichten: 45 [Points]: -299 Locatie: moerbeke-waas
|
ik ging overlaatst naar het medisch onderzoek ( ben 13 ) en ze zei dat ik iedere keer als ik in bad zit moet proberen men voorhuid achteruit te schuiven betekend dat dat ik zal moeten besneden worden????
nee ze willen gewoon zeggen dat je je eikel en voorhuid moet proper houden tegen ziektes
|
|
|
Guest |