Rang: Newbie Groep: Member
|
zoals je wel kan zien ben ik hier het groentje ...
Maar ik ben hopeloos, ik weet met mezelf geen raad en naar therapeute stappen vind ikzelf nogal kort op de lont.. daarmee dit probeersel met de gedachte op eventuele tips/informatie/raad/...
Het zit nu zo, ik heb sinds vijf jaar een vriend, wij wonen sinds kort ook samen en hij is heerlijk! Ik hou ontzettend veel van hem en wil hem dan ook niet kwijt.. maar het probleem ligt hem seksueel.. Ik krijg geen zin meer ! Enkel als ik gedronken heb of als ik alleen ben, maar als hij me aanraakt krijg ik zelden zin, uit mezelf beginnen met voorspel is ook onmogelijk (schrik?! Nooit traumatische ervaringen meegemaakt maar toch durf ik het niet, ..), dit is echt frustrerend voor mij! Ik zou niet leiver willen als mijn ventje alles geven wat hij wil maar ik krijg het gevoel alsof ik iemand abnormaal ben, ik ben nog maar 22 jaar en heb nu al geen libido meer?! Kheb al vanalles geprobeerd ; medicatie, speeltjes, praten,.. Niks helpt.. het is alsof ik gewoon geen libido meer heb en het ligt zeker en vast niet aan hem. Stress heb ik ook niet (alhoewel ik vanbinnen een heel onrustig persoon ben) altijd geweest maar dit vormde in het begin van onze relatie geen probleem.. het is geleidelijk aan gekomen. IN het begin zoals elk jong koppel meer als eens op een dag en zo stillaan naar wat? 1x 2x max per week... Oke, sommigen vinden dit normaal maar IK niet, zeker niet als je een vriend hebt met een libido van twintig jongens samen ! En seks is niet belangrijk voor velen maar voor mij wel, kzou hem niet graaag op een ander zien zitten door mijn onbekwaamheid tot.. Ook al ziet hij mij ongelofelijk graag ; een man blijft een man! die hormonen spelen op en ja .. ik kan daar niet aan voldoen.. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?! Ja ik vind hem nog steeds aantrekkelijk, het is vooral als we ruzie hebben gehad of zo dat ik terug zin krijg, maar heel zelden als hij aan mij komt, of uit mezelf nog maar ... Heel raar.. Dus .. ik zit met enkele problemen
1, Hoe komt het dat ik geen zin krijg met bovenstaande info?! 2, waarom heb ikzelf zo een schrik/... om zelf initiatief te nemen 3, WAT DOE IK ERAAN?!
Alvast bedankt voor eventuele reacties...
Mrs. Hopeloos !
|
Rang: Advanced Member Groep: Member
|
Beetje een laat antwoord maar beter nu dan nooit.
Ik lees dat je als jong koppeltje meer dan eens per dag seks had en dat dit stilletjes minderde. Nu dat is normaal, ook al wil je dit antwoord niet horen lees vooral verder.
Je bent ondertussen een beetje ouder geworden, je werkt misschien je woont samen dit alles hoort bij volwassen worden maar zorgt er ook voor dat je minder vrije tijd over hebt. Rekeningen moeten betaald worden, de was moet gebeuren, huisje tuintje proper houden eten klaarmaken, ...
Volgens mij is dit alles een beetje te overdonderend en vergeet je te genieten van de zaken. Neem eens wat tijd voor jezelf, doe eens iets wat je graag doet ontspan en geniet even.
Nu dat gedaan? Dan over naar de volgende stap ga eens samen naar een privé sauna of iets minder duur maak jullie kamer eens romantisch, Als je een bad hebt laat het vollopen met warm water gebruik kaarsjes (wel veilig blijven met vuur hoor) en neem samen eens een warm bad voor je naar de slaapkamer gaat. Zorg dat jij ontspannen bent en volop kunt genieten. Spreek af dat hij je eerst moet laten komen voor je hem onderhanden zal nemen. Haal desnoods eens massage olie in huis en geef elkaar een massage in die romantische kamer. Er hoeft niet altijd seks bij te komen leer eerst weer volop van elkaar te genieten je zal zien de seks zal vlug genoeg volgen.
Hopelijk ben je hiermee geholpen en gebruik geen drank of pillen dit sleurt je gewoon de dieperik in.
grtzz ;)
Dit is en blijft een forum pas dus op voor ondeskundig advies. Raadpleeg in ernstige gevallen steeds je huisarts.
|